Gå til innhold

Ny rimelig kameramobil?


Anbefalte innlegg

Nå er det snart sommer og skal jeg følge tradisjonen min så er det snart tid for å kjøpe en ny mobil :p Jeg har til nå hatt en k750i i et år som har blitt litt sliten etter hvert. Jeg er ikke helt oppdatert på mobilfronten så jeg trenger noen tips hva jeg kan velge... Jeg vi helst ha en telefon som ikke er alt for dyr. Kanskje i kombinasjon med et abbonement. Jeg har tele2 mobil pluss fra til dem mobilen jeg har nå. Jeg har hatt litt dårlige opplevelser med tele2, eller service avdelingen deres - så jeg er litt skeptisk til å kjøpe fra dem.

 

Kravene mine er at den skal fungere og ikke dette fra hverandre. Den skal være grei i bruk (taster, menyer osv...) også må den ha et bra kamera. Jeg har sett litt på tester med telefoner som har 3,2 mpx og slikt, og jeg syns egentlig ikke det var så mye forskjell på bildekvaliteten fra 2 mpx til 3,2 mpx. Men oppløsningen er selvsagt større da. Derfor så kan jeg gjerne kjøpe en telefon med 2 mpx hvis den tar bra bilder. Helst ikke for stor også gjør det ikke noe at den er pen og se på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ser ut som jeg kan få et bra tilbud på abonnement gjennom ipea, kjenner høvdingen der. Hvordan fungerer det når jeg eventuelt skal bytte selskap? Blir telefonen automatisk blir låst opp når tiden går ut? Hvis jeg bytter

selskap, må jeg si opp min avtale etter bindingstiden har gått ut, eller blir

den slettet automatisk når jeg eventuelt porterer til et nytt selskap?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...