F.torres Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 jeg så på video sjapp at de solgte en energy drikk som het noe med pink panter. lurte på åssen den smaker og hvor man får kjøpt den. den kosta 26 kroner der. det samme som de solgte battery og burn får. som man får for 15 kroner på en vanlig butikkk. Lenke til kommentar
cashstillrules Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 jeg så på video sjapp at de solgte en energy drikk som het noe med pink panter.lurte på åssen den smaker og hvor man får kjøpt den. den kosta 26 kroner der. det samme som de solgte battery og burn får. som man får for 15 kroner på en vanlig butikkk. 8392226[/snapback] Du får kjøpt den på den videosjappa i hvert fall, kan du ikke stikke dit å kjøpe den og så kjenne hvordan den smaker? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 jeg så på video sjapp at de solgte en energy drikk som het noe med pink panter.lurte på åssen den smaker og hvor man får kjøpt den. den kosta 26 kroner der. det samme som de solgte battery og burn får. som man får for 15 kroner på en vanlig butikkk. 8392226[/snapback] Du får kjøpt den på den videosjappa i hvert fall, kan du ikke stikke dit å kjøpe den og så kjenne hvordan den smaker? 8392541[/snapback] jo men den var jo jævla dyr. 26 kroner. men noen som hvet om steder der man får kjøpt billigerE? Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har smakt den den smaker piss! Kjøp heller Burn eller Battery! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Burn FTW , ( Husk 3 ord regelen folkens ) Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Var ikke det den de solgte på TG? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Den er ikke noe god skal jeg si deg ... Den smaker dritt. Burn og Battery Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Den er veldig god til å begynne med, men smaker høgg halvveis. Kvalmende søt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå