elektroboy Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Nå har det seg sånn at jeg gikk over fra Mac til Pc. Skulle gjerne hatt en ny Mac istedenfor. Men men. Merke er Asus. Og jeg får ikke camera til å virke på msn. Jeg trykker på det, så kommer det opp hvilket camera jeg skal velge. 2 muligheter. Og enten jeg tar første eller andre, så står det at windows live må lukkes. Så hva er det som er feil? PS. Er en Asus pc. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 nyeste driver for cammen og nyeste msn? prøv og skift usb port. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Den er innebygd, så plugger ikke i noe usb port. Har nyeste ja. Hakke peiling på pc. Så skjønte ikke helt den nye driveren til cammen! Hehe Endret 16. april 2007 av elektroboy Lenke til kommentar
SCV Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 hva heter kameraet da? hele navnet. har du innstalert noen drivere i det hele tatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå