-Redhead- Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Deilig sol ute som gir et kjempefint lys å fotografere litt, så da tok jeg med katten min ut og knipsa en del bilder. Tok bare med to av de her. Vad tycks? "Standing tall" "Playful" Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Bilde nr 1 ble litt for vanlig i mine øyne. For mye støy bak og en litt for nøytral katt uten liv. bare en som spaner etter fugl Bilde nr 2 likte jeg vildig godt, men savner å se øynene på pusen og jeg ville kansje gjort bakgrunnen litt mer difus. Den gule klypa passa ypperlig i dette bildet. Kansje prøve å skarpe opp bilde litt også, å litt mer kontraster. Så får du litt mer liv i bildet. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Utrolig god fokus.. Hva bruker du av utstyr?? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Bruker veldig enkelt et digitalkamera: Canon IXUS 800 IS Skulle ønske jeg hadde speilrefleks da (: Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 hum.. når jeg studerer bilde nr 2, så ser jeg at det er klypa som er i fokus.. ikke hodet/øynene/nesa på katten.. Det trakk ned litt :\ Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 hum.. når jeg studerer bilde nr 2, så ser jeg at det er klypa som er i fokus.. ikke hodet/øynene/nesa på katten.. Det trakk ned litt :\ 8391956[/snapback] Men det at klypa er i fokus gjør noe spesielt med bildet syns jeg. Den knæsj gule klypa midt i bildet. Akkuratt som om klypa i bildet betyr noe (gjør ikke det da men ) Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Det skal du ikke si da Nå ødela du bildefølelsen min. hehe. Ikke si at klypa ikke betyr noe, for for noen så gjør den det. Menb jeg ville hatt den i ufokus da.. ikke mye, men slik at ansiktet på pus kommer 100% frem. Lenke til kommentar
jensanders Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Fine bilder og flott katt! Katter er trivelige dyr - jeg savner katten vi hadde.. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Fiksa litt mere på det ene bildet. Litt mer kontraster, og blur i bakgrunnen Men lurer på om jeg skulle hatt på en ramme? Endret 15. april 2007 av -Redhead- Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Imponerende bilder, men som sagt bilde nr. 1 var litt for normalt og litt mykje støy i bakgrunnen, mens bilde nr. 2 var veldi bra! Synd at det var ein kvit husvegge i bakgrunnen som dominerte.. Det hadde vore utrulig bra viss det var hage og himmel i stedet for kvit husvegg! BRA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå