Dannylook Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg har tenkt til å gå til anskaffelse av noen mørke-brune converse sko. De skal se noe slik ut: Det jeg lurte på var om det fantes noen norsk nettside som solgte slike, med størrelse over 41. Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Hvet desverre ikke av noen norske nettsider som selger de.. Men hvis du har tid, kan du ta deg bryet med å se igjennom alle linkene jeg legger opp.. www.2sko.no www.lillevinkel.no www.zneakers.no www.steez.no www.maximum.no www.shopperingen.no www.smartguy.dk www.superkul.no www.illusion.no www.trendic.no www.beltespenner.com www.desertpunk.com/no www.dimarko.no www.fashion-city.biz www.shoppingmall.no www.tshirtdesign.no www.eluxury.com www.zoovillage.com www.yoox.com www.styledrops.com www.caliroots.com www.revolveclothing.com www.diabro.net www.stress.no Ikke alle selger nødvendighvis sko, men de fleste gjør nokk det;) Happy Shopping redigert: www.smartguy.dk har over 50 forskjellige converse sko.. Endret 15. april 2007 av Teenage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå