Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilken switch?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

trondbue skrev (2002-12-19 22:31):

Kjøpte akkurat en 16 porter Unex switch fra psdata.no til 789 kroner. Denne fungere veldig bra. Vet ikke om det er vanlig men du kunne bruke krysset og vanlig kabel i mellom den å pcen.

Enig så enig. Har selv den switchen og er meget fornøyd.

Lenke til kommentar
jeg har sett en Cnet switch på komplett.no (står annonsert på harware.nos forside) til 374,- er den bra ell folkens?

Hilsen en som har bruk for en switch innen spilling og filoverføring! :lol:

Jeg har en 8 porters CNET som fungerer helt greit, den har autosensing for krysset/ukrysset kabel og jeg er da fornøyd.

Lenke til kommentar
hvorfor ikke en 3com,

Tja, CNET sin støtter autosensing på krysset/ukrysset noe som er en stor fordel for den som ikke er helt stødig på kabling.

Og at 3com kjøper noen billige switcher i kina og setter bumerket sitt på tror jeg neppe gjør dem noe bedre enn de andre billig merkene.

Med den fungerer utmerket så det blir smak og behag.

Lenke til kommentar
hvorfor ikke en 3com,

Tja, CNET sin støtter autosensing på krysset/ukrysset noe som er en stor fordel for den som ikke er helt stødig på kabling.

Og at 3com kjøper noen billige switcher i kina og setter bumerket sitt på tror jeg neppe gjør dem noe bedre enn de andre billig merkene.

Med den fungerer utmerket så det blir smak og behag.

sier ikke at noe er bedre enn noe, bare et alternativ til, men den er sikkert ikke noe dårligere, ellers er det vel ikke vanskelig å putte i to kabler,

Lenke til kommentar
hvorfor ikke en 3com' date='

sier ikke at noe er bedre enn noe, bare et alternativ til, men den er sikkert ikke noe dårligere, ellers er det vel ikke vanskelig å putte i to kabler,[/quote']

Å du vil ikke tro hvor vanskelig slikt er for mange, og holde rede på hvor en skal bruke krysset ukrysset samt se forskjell på disse kablene. Derfor er det et stort pluss at man slipper og tenke på det.

Lenke til kommentar
Hei folkens!

emnet taler for seg selv,men vil ha en som ikke koster for mye :wink:

Vel, emnet taler ikke helt for seg selv... Hvor mange porter skal du ha? Skal du kun bruke den hjemme på tre pc-er?

Spiller du? Kan det være du skal på LAN? Da er det alltid godt å ha en med minst 16 porter.

Lenke til kommentar
Hei folkens!

emnet taler for seg selv,men vil ha en som ikke koster for mye :wink:

Vel, emnet taler ikke helt for seg selv... Hvor mange porter skal du ha? Skal du kun bruke den hjemme på tre pc-er?

Spiller du? Kan det være du skal på LAN? Da er det alltid godt å ha en med minst 16 porter.

ja det er jo en annen ting, det blir litt forskjell på 4 og 16 porter......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...