danilovic Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Neh, jeg var på jakt etter ny PC, googlet litt elns, og kom over en link direkte til webshoplista til hw.no. Trykka på forsida, og resten er historie. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Goggle her og. Lettet etter en side som het alt-control-delete og kom over denne. Ble igjen ever since Lenke til kommentar
Blod Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Fant den i Hjemmepc for 4år siden jeg. gjorde jeg og men var ikke aktiv her før i januar 2001... 8) Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg kom først over www.overklokking.no , lette etter en bra, litt "uhøytidelig" side for norske overklokkere, da var det jo ganske naturlig med overklokking.no i adresseboksen og se hva som skjedde... overklokking.no vil alltid være min favoritt side tror jeg.. 8) yeah Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg fikk linken av Killer_DT! Lenke til kommentar
Blod Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg fikk linken av Killer_DT! han som dro skam over hw.no altså... Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Vet ikke hvordan jeg fant siden, men i begynnelsen var det mest nyhetene og prisguiden jeg brukte. Før jeg så oppdaget forumet. Leste faktiskt mye på forumet før jeg laget bruker, det er utrolig hvor mye du kan lære av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå