Gå til innhold

Usynlige med lamper i Zelda TP, hva er det? (wii)

TSP

Anbefalte innlegg

Spoileradvarsel! Ikke les om du ikke vil ha servert handling fra Zelda TP

Jeg har Zelda Twilight Princess til Wii, er ikke kommet langt, men det har vel ikke mye med saken å gjøre. ;)

Etter å ha vært oppe i Goron Mines for å få reddet en goron. Stakk jeg litt rundt og snakket og fant "pieces of heart", etter en stund ble det kveld, jeg gikk opp til utkikkstårnet for å hente 50 rupees siden det ikke hadde vært plass i lommeboken til den tidligere. Men der var den lampe, en lysende lampe uten noen synlige personer som holdt den. Den slo meg stadig ned, men kom meg omsider opp, prøvde senere ulike metoder for å se om det var mulig å få tak i lampen for å bruke den eller "drepe" den, til ingen nytte.

Senere møtte jeg på den samme lampen i en hule sør på "Hyrule field", jeg ble med et nysgjerrig, hva er lampene, er de snille, slemme? Kommer de til å ha noe å si senere i spillet?

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke spilt OoT (hva nå det er).

Takk for svarene jeg har fått hittil, når jeg blir litt nysgjerrig og jeg ikke på øyeblikket får vite hva det er, blir det litt for mye. Ble faktisk litt overrasket over hva b-cybe sier, at de er slemme. Regnet faktisk med at det kun var noen slags skøyerånder.

Takker for alle svar, men om det er mer å tilføye diskutere rundt det, gjør gjerne det. Se forøvrig ikke bortifra at jeg kommer til å stille flere spørsmål her med tiden.

Lenke til kommentar
Det er poes, husker du fra OoT?

Hvordan så man dem der da? Var det alltid synlige?

8392901[/snapback]

Om jeg husker riktig (utrolig lenge siden jeg spillte spillet) så var de synlige hele tiden (om natten). De fløy rundt deg med en avstand så du måtte skyte dem med bue

Lenke til kommentar
Det er poes, husker du fra OoT?

Hvordan så man dem der da? Var de alltid synlige?

8392901[/snapback]

Som nevnt over. Du måtte ri på Epona etter de ute på hyrule field og skyte med pil/bue, de trakk seg tilbake fra deg.

På gravlunden i Kakriko fantes der og poes, de var av typen usynelig de og, men ble synelig når de f.eks traff skjoldet etter et angrep.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...