TSP Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Spoileradvarsel! Ikke les om du ikke vil ha servert handling fra Zelda TP Jeg har Zelda Twilight Princess til Wii, er ikke kommet langt, men det har vel ikke mye med saken å gjøre. Etter å ha vært oppe i Goron Mines for å få reddet en goron. Stakk jeg litt rundt og snakket og fant "pieces of heart", etter en stund ble det kveld, jeg gikk opp til utkikkstårnet for å hente 50 rupees siden det ikke hadde vært plass i lommeboken til den tidligere. Men der var den lampe, en lysende lampe uten noen synlige personer som holdt den. Den slo meg stadig ned, men kom meg omsider opp, prøvde senere ulike metoder for å se om det var mulig å få tak i lampen for å bruke den eller "drepe" den, til ingen nytte. Senere møtte jeg på den samme lampen i en hule sør på "Hyrule field", jeg ble med et nysgjerrig, hva er lampene, er de snille, slemme? Kommer de til å ha noe å si senere i spillet? Takker for svar. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Noter deg hvor de er, du kan drepe dem senere i spillet. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) De kommer til å ha noe å si senere i spillet hvor du skal gå rundt og "samle" dem. Vet ikke hvor mye jeg skal si om saken... De er slemme... edit: Ostesaks kom meg i forkjøpet... Endret 15. april 2007 av b_cybe Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Det er poes, husker du fra OoT? Når du kan velge mellom hund/menneske form kan du bruke senses til å se dem, men det er senere i spillet Lenke til kommentar
Roxas Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Disse lampene som svever er "Poes" (Spøkelser). Du kan bare drepe dem når du er ulv fordi du må bruke "sense" for å kunne se dem. Bear^ var før meg med.. den Endret 15. april 2007 av Roxas Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Har ikke spilt OoT (hva nå det er). Takk for svarene jeg har fått hittil, når jeg blir litt nysgjerrig og jeg ikke på øyeblikket får vite hva det er, blir det litt for mye. Ble faktisk litt overrasket over hva b-cybe sier, at de er slemme. Regnet faktisk med at det kun var noen slags skøyerånder. Takker for alle svar, men om det er mer å tilføye diskutere rundt det, gjør gjerne det. Se forøvrig ikke bortifra at jeg kommer til å stille flere spørsmål her med tiden. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 OoT=Ocarina of Time Du lærer alt du trenger å vite om poes i løpet av kort tid (etter tredje tempel for å være nøyaktig) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Flyttes til "Spørsmål og svar - Konsoll" Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Det er poes, husker du fra OoT? Hvordan så man dem der da? Var de alltid synlige? Endret 15. april 2007 av Pricks Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Det er poes, husker du fra OoT? Hvordan så man dem der da? Var det alltid synlige? 8392901[/snapback] Om jeg husker riktig (utrolig lenge siden jeg spillte spillet) så var de synlige hele tiden (om natten). De fløy rundt deg med en avstand så du måtte skyte dem med bue Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Det er poes, husker du fra OoT? Hvordan så man dem der da? Var de alltid synlige? 8392901[/snapback] Som nevnt over. Du måtte ri på Epona etter de ute på hyrule field og skyte med pil/bue, de trakk seg tilbake fra deg. På gravlunden i Kakriko fantes der og poes, de var av typen usynelig de og, men ble synelig når de f.eks traff skjoldet etter et angrep. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Angrer på at jeg ikke kjøpte Wind Waker Special Edition med OoT inkludert da jeg så det på Spiderman i Oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå