LucarioX Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hei, kommer visst ikke inn på enlelte sider som Microsoft.com lenger Dette gjelder min egen Windows XP maskin, tenkte jeg skulle installere sånn Media Center greie til Xbox 360. Noen som har noen tips? Gjelder nemlig ikke bare Microsoft.com Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Her var det ikke mye å gå etter gitt. Har du prøvd med en annen browser? (Denne tråden er forresten feilpostet, hører trolig bedre hjemme under nettverk e.l.) Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Ja, det glemte jeg, bruker Internett Explorer for det meste. Tror ikke det går meg Firefox heller Lenke til kommentar
norbat Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Last ned Hijackthis. Start programmet, velg "Do a system scan and save a logfile". Loggfilen kopierer du og poster. Dette kan fortelle om det ikke har satt seg noen uønskede gjester i systemet ditt Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Prøvd å søke et spyware o.l.? F.eks med spybot (google). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå