Kaptein Snus Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Hei! Jeg skater en del her hjemme i gata, med hopp og greier. Men nå har vennene mine gått lei, og jeg vil fortsette. Er litt kjipern å skate alene, så jeg lurte på om det er noen skatemiljøer, forumer, og parker rundt i Oslo. Jeg bor da på Holmlia, hadde vært kult om det hadde vært noe i nærheten der mvh, Mads Endret 15. april 2007 av Lek1 Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 heldig du, masse kule plasser i oslo og skate http://tacky.no/skateboard/spotguide/spotg...ID=1&category=1 Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Heh! Takk skal du ha svenningen! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ingen problem tacky er en veldig fin side mye kult der Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Ja, men trodde det bare gjaldt skatebord, og viste ikke at de hadde spots der Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 neida, fine for blades sjekk bildene og beskrivelsene. Kontakt innehallene og se om blades er tillat da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå