Bushmills Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Heisann. Nå er det Coopertest om en 4-5 ukers tid. Og har da tenkt å bygge opp en god kondis på denne tiden. Den er ikke så værst fra før (vil jeg påstå ) Har tilgang til trimsykkel, joggesko og ett svært fjell nærmt huset! Vet ikke helt hvordan jeg skal flette treningsøktene inn, og variasjon når det gjelder trimsykkel / intervall / langtur osv. - Altså hvor mye av hver pr. uke? Trener styrketrening ( Man - Ons - Fre. ) Visst noen kunne komme med eksempler på ett oppsett hadde det hvert veldig greit Og hvordan er det med beintreningen på Onsdag? Bør jeg gå fra 12 x 3 til flere reps og lettere vekter (altså trene utholdenhet i beina?) Takk for svar! Endret 15. april 2007 av Bushmills Lenke til kommentar
trøls Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Kjør 4x4 intervalltrening. Fire minutters løping, to minutters hvile, høy intensitet. Enkelt og greit - ser ingen grunn til å gjøre det mer avansert når du bare har en måned på deg. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Hei og takk for svar! Hvor mange ganger i uken skal jeg gjøre dette da? Lenke til kommentar
trøls Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Spørs på hvor god form du er i nå. Start med 2-3 ganger i uka og føl deg frem. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Oki. Takk for den! Lenke til kommentar
selurdog Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Oki. Takk for den! 8392430[/snapback] Jeg ville også lagt inn en terskeløkt, dvs. å løpe som om det var konkurranse. Ta rett og slett en Cooper test i uken, og på den måten står du bedre rustet på dagen. Da kjenner du kroppen din bedre, og hvor fort du kan åpne og allikevel holde helt inn. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Ja. Veldig smart det. Takk for tipset. Lenke til kommentar
selurdog Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ja. Veldig smart det. Takk for tipset. 8393044[/snapback] Og husk, din evne til å tåle smerte kan gi det et langt bedre resultat. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Du må sette av den siste uka/de 2 siste til å bygge deg opp igjen. Tren gjerne 3-4 harde økter ukene før dette. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Det er jo allerede nevnt, men du bør jo prøve å ta en cooper test i uken ja. Du kan trene andre former for løpstrening i tillegg på andre dager... Hvis du trener coopertest mange ganger lærer du hvilken fart du skal holde, og lignende! Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå