Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Denne MAA sees med.

bergetun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-12-19 18:12, skrev psilocybe:

grynt.. syns de derre "helt rolig og alt er fint og flott, så kommer det noe poppende opp i bildet og lager en høy lyd"-flash-snuttene begynner å bli ganske så 2001 etterhvert..

Ja naa blir det en kjempe overraskelese for neste mann som leser denne meldingen.

Lenke til kommentar

Jeg blir forbanna jeg, når jeg sitter her og hører på Metallica - fade to black.. velger og stoppe sangen for og se hva dette kan være. og får noe sånt slengt i ansiktet.. usansylig forbanna blir jeg når jeg kaster bort tid på sånt som kunne blitt brukt til å høre på kvalitets musikk.. :mad: :mad:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-20 00:59, skrev bergetun:

Metalica kvalitets musikk.. JAAAAAAAA...

Hvordan har det gaatt med verden naa noen *****loide homoer som som staar og skriker med gammal fyllastemme kan bli kvalitets musikk..

Hmm. jeg er ikke i nærheten av å gidde å fornedre meg til å kommentere et slikt utsagn :???:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-20 00:59, skrev bergetun:

Metalica kvalitets musikk.. JAAAAAAAA...

Hvordan har det gaatt med verden naa noen *****loide homoer som som staar og skriker med gammal fyllastemme kan bli kvalitets musikk..

Sakelig utsagn må jeg si!

Var det meninga å skvette av den flash snutten?? Håper da ikke det, for jeg ble bare skremt av det utrolige stygge bildet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...