Goliath Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Fant denne siden som sier at man får spilt Frets on Fire med xplorer-guitaren til Xbox360 på PCen. Noen prøvd? EDIT: Ok. Har fått den til å fungere nå! Letteste måte å få installert driveren er å bare la Windows finne den selv på nett når du plugger inn guitaren. Når du har først fått installert driveren, må du konfigurere knappene på guitaren i FoF ved å velge funskjon så trykke på knappene på guitaren for å binde funksjonen til knappen. Dette gjøres under instillinger -> Keys. Endret 15. april 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ja det fungerer fint, plug and play var det. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Har fått installert guitaren med får ikke spilt FoF med den Endret 15. april 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Paull Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Du må vel gå på settings/options og fikse opp hvilke knapper den skal registrere som hva? Lenke til kommentar
klabbus Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Frets on fire fungerer med xplorer-guitaren til Xbox360 hos meg. Som sagt, gå til settings/optionsi i fof. Endret 15. april 2007 av klabbus Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Funker hos meg og, men helt plug & play var det ikke. Måtte laste ned XInput driver, manuellt pakke den opp og legge inn uten å bruke installer. Måtte legge inn Joy2Key (eller noe slikt) før jeg klarte å få konfigurert FoF til å bruke gitaren. Lars Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Sliter. Prøver å installere XInput Driver, men når jeg installerer får jeg fram "setup error. Installation not completed" (e.l) Help please? Edit:Vet jeg kan pakke den ut og det, men vet ikke hvor jeg skal legge den. I driver mappa? Endret 15. april 2007 av Lund- Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Jeg fikk heller ikke den driveren til så jeg lot for en gangs skyld Windows finne driveren selv på nettet under installasjonen og det fungerte glimrende men har ikke fått den til å funke under FoF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå