carl-kr. Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 hei! jeg har en canon mp180 som jeg prøver å kobble til det trådløse nettverket. skriveren er kobblet til pc1 fhysisk. problemet er at jeg vil skrive ut fra den bærebare uavhengig av hvor jeg er i huset. hvordan går jeg fram? "legge til skriver " og hvor går jeg fra dær? har delt skriveren fra pc1 og brannmur er av. hjelp meg noen mvh carl Lenke til kommentar
Luza Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 hei! jeg har en canon mp180 som jeg prøver å kobble til det trådløse nettverket. skriveren er kobblet til pc1 fhysisk. problemet er at jeg vil skrive ut fra den bærebare uavhengig av hvor jeg er i huset. hvordan går jeg fram? "legge til skriver " og hvor går jeg fra dær? har delt skriveren fra pc1 og brannmur er av. hjelp meg noen mvh carl 8391046[/snapback] Hvis jeg ikke er helt i tåka (noe jeg ofte er) burde det gå på følgende måte; Du har delt skriveren på PC1 med "alle" Gå inn på den bærbare, åpne min datamaskin og skriv inn navnet på PC1 i adressefeltet - \\navn Da skal du få opp det innholdet som er delt på PC1, om ting er rett finner du her skriveren. Høyreklikk på den og velg koble til, og vips skriveren er lagt til på den bærbare. Lenke til kommentar
holvik Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 -Del skriveren på PC1 -Kontollpanel -> skriver og telefakser -> legg til skriver -> nettverkskriver Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Jeg måtte legge inn drivere til printern på min "pc2" men det var en annen type printer da så vet ikke om du må det, bare et tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå