jarlexx Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 det lagger når jeg spiller ,,,har radon 8500 le?+xp 18oo,,,,har lasta ned de nyeste driverne frs ati....hva kan vere feil????? Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Lagg er ikke det samme som hakking. Lagging har ingenting med hardware å gjøre, det kommer av Internett-tilgangen. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 BF er beryktet for denne hakkingen/laggingen. Jeg løste mitt problem ved å skru ned kvaliteten på lyden. BF liker vist ikke kombinasjonen av windowsXP og soundblaster lydkort vistnok. Jeg har nå ingen problemer, kjører 1024x768 og grafikken på medium og low quality på lyd. Hakker ingenting.. (imotsetning til før, da hakka det til slideshow med 640x480 oppløsning med high quality på lyd) Lenke til kommentar
zedty Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Laste ned de nyeste driverene for skjermkortet dit fra ATI? Sett ned lyden på minimums kvalitet, prøv forskjellige oppløsninger på grafikken osv. Og når du sier du har lag, hvilken ping har du? Mener å huske at du får det frem med å trykke TAB i spillet. Lagger det oxo i singelplayer? ;P Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Last ned de nyeste driverne til lydkortet ditt...det løste iallefall mitt problem. Da kunne jeg spille me lydkvaliteten på fullt i tillegg til grafikken på fullt. Prøv d du :wink: Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 alltid funka helt fett hos meg. 8) Lenke til kommentar
jarlexx Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 prøvde å laste ned de nyeste driverne....uten bedring....det som derimot gjorde susen var å stille ned lyden,,,,,det hang i singel player oxo nå går det bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå