TEE Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Passe rart om garantien skulle ryke om du satte inn mer ram eller harddisk. på min maskin (som er en laptop) var det ingen garanti merker på hverken ram eller harddisk, på prosessoren var det et lite klistremerke som bare va å bøye forsiktig unna. samme var på min stasjonære HP T480. ingen garanti segl i det hele tatt. Oppgraderte skjermkortet fra FX5200 Til FX5700 før jeg fikk feil på HK, leverte inn maskinen og fikk den noen uker senere reparert. 8397726[/snapback] HP er ikke så veldig strenge på det. Men det er enkelt å se hva du har skrudd opp, selv om du ikke ser noen segl Lenke til kommentar
Loko Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Expert har i noen tilfeller bytterett på sine expert bonus butikker, men som regel ikke i en "normal" expert butikk. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Expert har i noen tilfeller bytterett på sine expert bonus butikker, men som regel ikke i en "normal" expert butikk. 8400911[/snapback] Jepp, og denne bytteretten gjelder ikke ting med harddisk . Så det ville ikke fungert uansett. Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg tror mange parter vil se annerledes på det. Ikke om du spør Expert selvfølgelig. Det er såpass fundamentalt nødvendig å oppgradere en PC, noe helt annet enn å skru på vaskemaskinen. Men selvfølgelig er det lov å bruke topplokket. Den dagen man har problemer skrur man ut alle komponenter man har lagt til og reiser til Expert. Om maskinen fortsatt har problemer er det jo ikke komponentene dine sin skyld sånn 99% sikkert, og da gjør du ingenting galt. Uansett så har Expert og Elkjøp åpenbart så utrolig dårlig oversikt over hva som faktisk finnes i maskinene de selger, så jeg ville bare latt alt bli i maskinen. Jeg har ikke nubbesjans til å finne ut hva slags hovedkort som er i ut fra nettsider eller info fra Expert, heller ikke nærmere detaljer om RAM-brikkene, det er SVÆRT begrenset info tilgjengelig noe sted. Når de spiller med så lite åpne kort får de jo bare som fortjent når de får inn en maskin de ikke aner opp og ned på. 8396575[/snapback] Orket ikke lese hele tråden, leste til overnevnte punkt, men må få arrestere deg der. Jobber sjøl på Elkjøp og joda, vi har GOD peil på hva som er inni maskinene vi selger. PM meg med en maskin på Elkjøp.no så skal du få ALLE specs du vil ha på en pc. Alt fra buss-hastighet på hk til hvilken brennehastighet dvd-brennern kan kjøre på DVD-RW DL plater MEN, vi nekter ALDRI en kunde å sende inn pcn på service dersom han har satt i en harddisk, minne etc selv. Det som er viktig er at han/hun ikke har BYTTA cpu, hk eller (litt usikker....) minne... Er ikke btw ikke intr. i noen LANG diskusjon ang bytting osv, som trådstarter var inne på, men husk, ingen har uten videre RETT på bytterett eller penga tilbake. Det er en service. Elkjøp kjører 30dager, expert er jeg ikke HELT oppdatert på, men noe allà det samme. At produktet ikke har svart til kundens forventning, er såklart noe vi alle kan være særs enige i, at blir vanskelig å bevise, for begge parter. Men for min egendel(og resten av butikken), ønsker vi faktisk ikke at kunden skal gå derifra misfornøyd. (jada, nettbutikk-fanboys, dere tror sikker vi eksisterer for å ødelegge og forsure en kjøpsprosess....) Men nok om det, og ha en ellers strålende god natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå