John-Abruzzi Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 hallo. har en rieju rr. tenkt litt på effektanlegg. men hvor stor er forskjellen på et effektanlegg og det originale uten blombe. hvilken effektanlegg lønner det seg å kjøpe? en annen ting også. jeg fjernet jo blomba på den originale potta mi. da jeg skrudde den på igjen lekte* den i svaneopningen. da kjøpte jeg en std kit og satte inne de nye pakiningene. men fortsatt leker* den! hvorfor det? * lekasje Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 fordelen med å ta ut plumba er at sykkelen ser orginal ut, det vil derfor være vanskeligere å bli tatt, problemet er at hvis du blir tatt er det mye stress, dersom du har kjøpt effektanlegg og beholdt det orginale er det bare å skru på det og vise sykkelen, kjøre hjem og sette på effekt anlegget igjen (A) Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 men når jeg blir stopt. for jeg bot der og da? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) men når jeg blir stopt. for jeg bot der og da? 8390691[/snapback] Du vil få bot og bli bedt om å dra på visning. Dette kommer som regel i posten en liten stund etter hendelsen. Du kan også miste førerretten dersom du har brutt vegtrafikkloven/trafikkreglene, samt få sperrefrist. Endret 15. april 2007 av >Jonas< Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 får jeg bot før jeg har vert på visning? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 får jeg bot før jeg har vert på visning? 8391099[/snapback] Boten du får er jo for å ha endret mopedens konstruktive hastighet, og dette starter med 4200,- i bot. Du har den jo på visning for å få igjen skiltene. De skal se at den er orginal og ikke går fortere enn ca 45 km/t. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 men viss jeg kjører med original potta uten blombe. er det lite sikkert at jeg blir tatt da som med effektanlegg? men vet polti at det er effektanlegg da? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 men viss jeg kjører med original potta uten blombe. er det lite sikkert at jeg blir tatt da som med effektanlegg? men vet polti at det er effektanlegg da? 8391344[/snapback] Begge deler høres på lyden, samt at man ser det dersom du har på effektanlegg. Kjører du som folk er det liten sjanse for at du blir stoppa der det ikke er kontroll. Er det kontroll kan du bli tatt på rulla, dersom de har den med. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 men hva er best da. hva ville du/dere gjort? viss jeg blir tatt uansett, er det vel like greit med effektanlegg? eller? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 men hva er best da. hva ville du/dere gjort? viss jeg blir tatt uansett, er det vel like greit med effektanlegg? eller? 8391404[/snapback] Effektanlegg kan bråke mye mer enn standard eksosanlegget, noe som igjen kan føre til sure naboer som ringer onkel politi. Ellers så vil vel sykkelen gå litt bedre med effektanlegg, siden det er uten noen form for plomberinger. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 ok....noen sider der de selger brukte effektanlegg? vil ikke betale så mye Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Sats på effektanlegg.. Det er digg.. Du finner brukte effektanlegg på autodb å finn.. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 finner ingen ting på autodb eller finn... Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Søk på: effektanlegg på torget Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 skal kjøpe et der godkjennelsespapirer følger med. hva er å anbefale? rieju rr Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 skal kjøpe et der godkjennelsespapirer følger med. hva er å anbefale? rieju rr 8391894[/snapback] Godkjennelsespapirer? For hva? Det er jo forbudt ansett.. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 næh. gidder ikke kjøpe alikevell liten forskjell Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Stenges etter ønske fra trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg