Hellemyr Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hei! Noen som har noen erfaringer med DangerDen MAG pumpa? Er meste ute etter om den er stille. Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Har hørt at den bråker en god del, men har ingen egne erfaringer. Lenke til kommentar
svingstang Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 min bråker ikke det grann.. men den lakk gjennom forseglingen, så jeg måtte forsegle den med silikon ,) Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hvorfor ikke bare kjøpe en MCP655 som har fått veldig bra i tester og mye skryt ellers, vet den koster mer men er det ikke bedre å betale litt mer for noe du "garantert" blir fornøyd med? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 MCP655 er helt uaktuelt for meg pågrunn av de søppel nipplene de bruker, vurderer kansje en 50Z pumpe.. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hva er feil med niplene da? Aldri hørt noen klage på dem før ihvertfall:P Men ellers er jo denne veldig bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 MPC655 har da ikke noen nipler? Den har 1/2'' inntak/uttak "støpt" i hardplast, dvs. fysisk del av pumpehus. Og det har Hellemyr helt rett i er en uting. Bortsett fra denne ulempen er den en svært god pumpe. Av de jeg har hatt nå (mange) så er den en overlegen vinner. Kanskje mest på grunn av potensiometert som gjør at du kan regulere mellom høytrykkspyler til lydløs (men samtidg god) kjøling. Jeg slet noe helt j***lig med å få mine Zalman silikon (9mm) slanger tredd over "plastniplene" på min MCP655, men så ble det jaggu tett også. Klart rom for forbedring fra Swiftech her.. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Utaket er også ganske stor synest eg då. Det var vansklegare å tre over primoflex slange.... Ikkje akkurat veldig, men det var verre enn det med dei andre. Men pumpa er ganske stillegående! Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Kommer vel til å få for en sviftech med trimmropp, så kan leg skru på de niplene jeg selv vil ha. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Hmm, har sett litt på disse "tripp toppene" til laing pumpa, det er jo bare en plixi bit med hull i. 20mm plexi koster rundt 20kr, billigste topp jeg fant kosta rund 200kr.. Skal undersøke litt mer på hvor stor pumpe kammeret bude være, så kansje jeg laver noe på skolen heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå