Tor Rasmussen Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg finner ikke McCormack og hun damen jeg skal skyte. Har vært oppe, hentet pistolen, sneket meg ned igjen, men vet ikke hvor de er. Hjelp ! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 Det må da være noen som er ferdig med dette oppdraget. Pliiiis hjelp meg. Hvor er de to jeg skal skyte. Oppe, nede ? Hva heter rommet ? Lenke til kommentar
nordlending Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 hallo... du må følge politi mannen til rommet du skal jobbe i , så går du til høyre ut rommet høyre igjen så venstre så er du i custody rommet spurt opp trappen og finn rommet de beholder beslaglagte våpen. ta pistolen på gulvet utfor rommet står en feit fyr i hvit skjorte (mcgormac) skyt litt på ham og skyt alle som kommer! litt kjapp forklaring håper du finner ut av det! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Sorry ! Kan noen andre hjelpe meg PLEASE !!!!!!!!! Jeg har holdt på med dette oppdraget i 3 dager nå. Jeg har pumpet McCormack med minst 100 skudd. 20 fra pistolene og tømt begge mp5'ene i han. Han er like levende. Jeg har fulgt etter han rundt hele politistasjonen. Han tåler absolutt alt. Hva skal jeg gjøre ?? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 heisann *ler* Du må jo nok følge etter han en liten stund til:) Du skal jage han ned til "ground floor" igjen. Bli angrepet med gass et par ganger og tilslutt finner du han sammen med yasmine i et rom i enden av en gang. Der kan du bare stå langt unna og skyte ham til han dør. Det er ikke mulig å skyte han før han er inne i det rommet fordi det er sånn spillet er;) Lykke til Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 TAKK!!! Der løsnet det, ved hjelp atv tipset ditt. Det var et særdeles vanskelig oppdrag, vet ikke helt om jeg hadde funnet dette helt ut selv. Nå går det i alle fall mye bedre. Dwe neste oppdragene var jo "lette i forhold". Takk igjen. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Bare hyggelig Sleit litt med å komme meg igjennom det huset med alle laserne jeg da. Holdt på å bli gal av å knote det til gang på gang. men nå er jeg ute i gatene igjen:) Kult spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå