Gå til innhold

Din mening om miniserien Band Of Brothers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg så alle episodene unntatt de to siste :dontgetit: Veldig rart egentlig... Men jeg digger serien! :)

8416907[/snapback]

Dude! Du må du se de to siste episodene. Kanskje de to beste episodene av serien, ikke action-messig, men story-messig. Slutten er fantastisk! :)

Lenke til kommentar
ja har tenkt å skjekke ut denne serien men jeg liker egentlig ikke så godt andre verdens krig filmer  :innocent:  så jeg vet ikke om jeg liker denne så godt da , er jo bare en måte å finne det ut på å det er jo å se første episode eller no :p

8418393[/snapback]

Du kan vente på hd-dvd utgaven... da får du super bildekvalitet og DTS/Dolby digital lyd. Da kan du ta deg en helg legge deg tilbake i god stolen og nyt hele serien :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Band of Brothers er blant favorittene mine. Blir aldri lei av den serien. Hver epiosde er som en høykvalitets krigsfilm. Med Band of Brothers har jeg fått mine beste opplevelser fremfor tv-skjermen.

Lenke til kommentar
jeg har også lyst til å se en britisk BOB type serie.

bygget på samme konsept, bare for for seg en britisk unit.

den kan ta for seg alt fra afrika, italia, normandie og tyskland.

8430626[/snapback]

Tja, basert på sann historie, da må de vell finne ett kompani som var med alle steder da :p

Også har de i såfall dårlig med tid, for tiden går og med at tiden går er det snart ingen levende etter krigen igjen...

Lenke til kommentar

Har faktisk bare sett en episode eller to.. Men etter alle lovordene som er her må jeg se alle sammen! :D

Når HD DVD'ene kommer i fem vol., og blir priset til rundt 200 kr i Japan, kan vi se på en pris på rundt 300-350 her, og det blir stivt.. Spesielt når man skal ha alle fem også, for da er vi oppe i 1750 kr.

Lenke til kommentar
Tja, ta med han jappsern som ble igjenglemt på stillehavsøy i 30år :p

8430328[/snapback]

Fakta?

Tja, basert på sann historie, da må de vell finne ett kompani som var med alle steder da :p

8446194[/snapback]

Tyskerne hadde jo en del kompanier som var litt over alt. Hadde ikke vært dumt å ha fått sett en Band of Brothers type serie ifra tyskernes side.

Lenke til kommentar
Tja, ta med han jappsern som ble igjenglemt på stillehavsøy i 30år :p

8430328[/snapback]

Fakta?

De ble ikke gjenglemt, men de fikk aldri vite at krigen var over etter at de gikk i skjul.

Så 30 år senere kom de frem å fant ut at de hadde "bæsja på leggen."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...