r0lfi Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Blir kanskje dyrt for disker framover. ? http://forbrukerportalen.no/Artikler/2007/...s_av_leverandor Lenke til kommentar
Fury Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hvor lang er garantien for hard disker egentlig? Eller sagt på en annen måte; hvor lenge mener myndigheten en slik vare burde fungere uten feil? Er det et år tror jeg ikke det er noen grunn til panikk og tro at prisene vil stige pga. økende utgifter på erstatningsvare fra produsent. Lenke til kommentar
cdr Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Vel.. man er vel nødt til å ha en raidløsning for å være sikker uansett. Helst en ekstra backupløsning i tillegg. Jeg håper for guds skyld ingen regjeringsutøver våger seg inn på dette med å gi leverandører ansvar for tap av data - det er simpelten absurd. Jeg er dog ganske sikker på at det vil etableres en form for dataforsikring etterhver - hmm.. ny bedriftsidé på avveie? Jeg har stor sympati for de ulærte databrukere som ikke vet om risikoen for datatap. Vi som har benene litt mer etablert innenfor grensen til data-land, vet at det alltid er risiko. Om du lagrer hellige skrifter et sted, lagre det ikke bare ett sted - ta en kopi, gjerne fler. Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Nei jeg håper ikke forbruker ombude godkjenner dette. Det er ikke akkurat bilig og redde data. IBAS har noen blo priser.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå