DilliMusic Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) heey hadde et lite veddemål med kompisen min her og er rimlig sikker på at jeg har vunnet men vi bestemte oss for å få en avgjørelse på det. jeg veddet 1000 spenn på at man ikke kan få en dj pakke for under 2500. HELT umulig sa jeg. da mener jeg en pakke som kan kjøpes i norge. i en norsk nettbutikk. det skal være pitch og volum fadere. og det skal være cd spiller ikke LP. og mixer med eq osv. ikke løskomponent. det skal være en pakke eller kit. cd og mix i et går også under kit pakke. han veddet på at det fins mange av det. så noen som vil gjøre meg 1000 spenn rikere og bekrefte at det ikke fins? eller finnes det? :S EDIT: 2500 ikke 2000 Endret 15. april 2007 av Dilly Man Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 billigste jeg fant i farta var 5000kr Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 har funnet noe til 2999 men det var i en dansk nettbutikk. tviler sterkt på at man finner noe under det. ikke norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå