kuri Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 jeg trenger litt hjelp med internetten siden, før spilte jeg wow der og etter en stund så frossa hele maskinen, kunne ikke røre på noe som helst, alt stod stille, jeg prøvde å holde inne "på" knappen, ingenting skjedde.., tilslutt måtte jeg gå for Stikkontakten... dette har etterpå skjedd med alle "fullscreen" spill jeg har spilt på denne Pc'n, men som idag, da satt hele seg fast igjen og jeg måtte gå for stikkontakten enda en gang, jeg liker ikke å slå den av sånn..., men uansett når den kom på igjen, så var den helt fin bare uten internett..., det er som om internett har uninstallert seg av seg selv, ikke noen ikoner eller noe om at internett finnes på maskinen, kun IE-knappen og gamle tilkoblings ikoner... dataen er ganske ny kanskje halvt år/år nå, og når vi kjøpte den så sa han at det var en av de beste på markede, kjøpte den ferdig bygdt på EL-kjøp. jeg er ikke så flink i data greier, men jeg håper jeg klarer å få litt hjelp om det her. takk -kuri Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Finner du nettverkskortet på kontrollpanel, system, maskinvare, enhetsbehandling? Finner du 'lokal tilkobling' under nettverk? Lenke til kommentar
kuri Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 jeg så etter nå, jeg fant ikke noe som har noe med internett å gjøre... så vil du si at jeg har "mista" nettverkskortet? også finner jeg ikke lokal tilkobling siden det ikonet jeg vanligvis går inn på som jeg ser, er borte... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Kan høres ut som du har noe virus eller spyware på maskinen. Du kan prøve å legge inn drivere til hovedkortet på nytt for å reparere feilen med nettverket. Du kan bruke windows CD for å reparere systemfilene. Alternativt kan du vurdere en reinstallasjon av windows... Pass på at du i såfall tar backup av alle viktige filer først (dine dokumenter, bilder osv) før du eventuelt legger inn operativsystemet på nytt. Endret 15. april 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
kuri Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 jeg tok på norton anti virus på søk igjennom alle filer.., så hvis den finner noe så er det sikkert det, og ellers så venter jeg noen dager, mener dette har skjedd meg før og den kom tilbake etterhvert av en eller annen grunn :/, skal se om jeg skal reparere systemfilene. Takk for hjelpen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå