jahas Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 hele dritten kom feil ut, bare glem det Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hmm.. Alltid morsomt med retards En på barneskolen, gikk i klassen min i 7 år, tror jeg aldri hørte han snakke. Lenke til kommentar
sim Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jævla retards. Synes alle retards skulle fått sin egen skole, så kunne de retarda sammen. Ødelegger klassemiljøet med skrik og sikkel i hytt og pine. Teitinger. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) . ddsds ds Endret 15. april 2007 av jj_89 Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 hva mener du med retards?? for meg hørest det ut som om du beskriver innadvendte folk.. Lenke til kommentar
odetu Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Er jo gbare fett med dem. På barnesklen hadde vi tre med ah/hd og en tilbakestående raring. Vi mobban og han dro sekken over hodet :!:8390262[/snapback] Ja det er jo noe å være stolt over. Fjott. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) mente ikke å henge ut noen Endret 15. april 2007 av jj_89 Lenke til kommentar
odetu Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Kom med deres historier. Tror vi kan slå fast at TRP ble mobbet på skolen....8390340[/snapback] Ja gid, jeg må vist det siden jeg forsvarer noen som kanskje ikke kan noe for at de er slik som de er..da må man jo være mobbeoffer selv. Fin logikk Lenke til kommentar
likferd Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Tror de fleste som er over 10 år, samt har et emosjonelt nivå over 0, synes du er en fjott for å mobbe tilbakestående folk. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Greit tar den, men det var ikke poenget med tråden. Fortel om alle tullingene dere har hatt i klassen opp i gjennom tidene Skal også nevnes at jeg vel ikke var noe serlig over 10år på barneskolen Endret 15. april 2007 av jj_89 Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Denne kommer nok sikkert til og bli stengt Retard-->Tilbakestående-->Psykisk utviklingshemming Psykisk utviklingshemming er en medisinsk diagnose, som beskriver en tilstand som er kjennetegnet av forsinket eller mangelfull utvikling av evner og funksjonsnivå. For å få diagnosen må en person ha fått lidelsen allerede som barn eller ungdom. En psykisk utviklingshemmet person har svekkede kognitive, språklige, motoriske og sosiale ferdigheter. Utviklingshemming kan forekomme alene, eller i kombinasjon med andre psykiske eller somatiske lidelser. To kjente typer utviklingshemming er Downs syndrom og autisme. ___________________________________________________________________ Tatt fra wikipedia Endret 15. april 2007 av Rockna Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Hahah, ja, hadde en som kalte seg for jj_89. Fy faen han var teit AZZ. Sikla og pissa på seg sjøl :lol: azz Fy faen han var skikkeli RTARD AZZA KOMPIZZ, :!: Endret 15. april 2007 av SvennAndre Lenke til kommentar
jahas Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Hahah, ja, hadde en som kalte seg for jj_89. Fy faen han var teit AZZ. Sikla og pissa på seg sjøl :lol: azz Fy faen han var skikkeli RTARD AZZA KOMPIZZ, :!: 8390393[/snapback] Haha morro.. noen fler? Retard-->Tilbakestående-->Psykisk utviklingshemming Psykisk utviklingshemming er en medisinsk diagnose, som beskriver en tilstand som er kjennetegnet av forsinket eller mangelfull utvikling av evner og funksjonsnivå. For å få diagnosen må en person ha fått lidelsen allerede som barn eller ungdom. En psykisk utviklingshemmet person har svekkede kognitive, språklige, motoriske og sosiale ferdigheter. Utviklingshemming kan forekomme alene, eller i kombinasjon med andre psykiske eller somatiske lidelser. To kjente typer utviklingshemming er Downs syndrom og autisme. Var selvfølgelig ikke meningen å henge ut fysisk/psykisk utviklingshemmede. Tenkte mer på den dagligdagse talen av av ordet "Retard", en som utskiller seg. Hva dere legger i ordet rar er opp til dere selv Endret 15. april 2007 av jj_89 Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Gjøre narr av retards, hvorfor Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg var mer som en jævel retard da. Skolens skrekk. Alle venta på at jeg skulle gjøre noe sykt hver eneste dag. Var flink på skolen helt til 9 klasse. Resten er fortrengt Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Kanskje noen burde stenge denne? Å kalle psykisk utviklingshemmede for retards er litt over kanten. wiki: En utviklingshemmet person har svekkede kognitive, språklige, motoriske og sosiale ferdigheter. Skal vi snakke om de som er slik må vi jo nevne jj_89 først fordi han må angripe de som er svakere en han selv. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Hahah, ja, hadde en som kalte seg for jj_89. Fy faen han var teit AZZ. Sikla og pissa på seg sjøl :lol: azz Fy faen han var skikkeli RTARD AZZA KOMPIZZ, :!: 8390393[/snapback] Enig der, svenna! Bottom line: Teit å opprette en tråd for å hakke på folk som allerede er utstøtt fra et miljø Endret 15. april 2007 av clvn Lenke til kommentar
jahas Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) FAen jeg er en retard henger ut retards Endret 15. april 2007 av jj_89 Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 henge ut rare folk, smart Lenke til kommentar
martbo Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Tråden stenges av åpenbare grunner Endret 15. april 2007 av macfjott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg