ohlala Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) I Lost My Boyfriend to XBOX 360 gruppen fra facebook Kilde My Boyfriend Has A Xbox 360 and That Means I Have Competition Kilde Her er det mye bra lesestoff Jeg kjenner meg igjen mange av disse historiene frusterte fruene skriver Noen sitater fra siden yesss alyssa!! So my boyfriend calls ME and says "hey come over before class, ill pack up my xbox and we'll just relax for the afternoon." yes finally some time with him. i get there. xbox isnt packed up. hes still playing. whatever cool because i had to eat my lunch. an hour and a half later...hes still playing while i decided to take a nap. and the whole time hes like "kelly....whats wrong...i can tell ur mad" ughhh DUH. if you guys read this. DONT invite us over...tell us youre going to relax without the xbox...and then NOT put it away...especially when a girl is pmsing I want to smash the fucking thing! XBOX this, XBOX that...AAHHHHHHH! It's a fucking video game!! Get over it! Ah, that felt good. My boyfriend has ignored me for the past 3 weeks to play XBOX 360 and it just really pisses me off what about gears of war? THAT IS ALL HE PLAYS. i just dont undestand it! I SECOND, FIGHT NIGHT.Everytime he plays Fight Night on xbox too long - he encounters ANOTHER FIGHT NIGHT... with me!! Endret 15. april 2007 av ohlala Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Man må ha innlogging for den siden. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hahaha, mye morsomme, men sanne der ja Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 haha stakkars jenter, men dette føles veldig kjent ut.. Uff nei i kveld må jeg prioritere dama! Dette går ikke, xbox har blitt min andre kone denne uka Må bare sittere denne: i lost my boyfriend to gears of war. but i guess thats better than losing him to viva pinata. Take that Team pinata! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 i lost my boyfriend to gears of war.but i guess thats better than losing him to viva pinata. Take that Team pinata! Haha! Død over Team Pinata (som btw ikke har vært aktive på leeeeeenge ) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Then they truly are dead... Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Hide your man's 360 controllers/battery packs? or something similar that stops him playing on it. A mate's told me to remove the fuses from the plugs of the 360/PS2/Wii/HD TV, etc just for 1 night to get him to do something other than sit n play games, but I have a feeling he'd drive me nutty! I swear to god if I hear the words "ONE MORE ROUND" ONE MORE TIME, I am going to throw the xbox through the window! Endret 15. april 2007 av ohlala Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Spill er gøy det, men det er noe man gjør på fritida når man ikke har annet å gjøre, det er ikke noe man gjør like ofte som man puster! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Kanskje jeg skulle lage en gruppe som het "I lost my girlfriend to Guitar Hero II" Neida, men hun gruser meg totalt i absolutt alle låter. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Er det nå vi skal sende meldinger til jentene i gruppen og tilby oss selv som hyggelige menn med sunn prioritering ihht spill? Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Er det nå vi skal sende meldinger til jentene i gruppen og tilby oss selv som hyggelige menn med sunn prioritering ihht spill? 8390912[/snapback] Ja knasje det det var en rimelig god ide Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) and then NOT put it away...especially when a girl is pmsing Noe ala det kjenner jeg meg igjen i. Dama mi skreik at hu hadde mensen mens jeg spilte Gears of War med noen av de jeg vanligvis spiller sammen, så innimellom sier de "dama til jaganor blør. Blør å blør å blør å blør...". Endret 15. april 2007 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå