hegvold Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Er det noen som vet av en plass dær mann kan bestille pootie tang`s belte Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg vet ikke hva pootie tang's belte er, men jeg går ut i fra at det er et belte som man har på buksa, så jeg flytter tråden over i mote-kategorien. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg vet ikke hva pootie tang's belte er, men jeg går ut i fra at det er et belte som man har på buksa, så jeg flytter tråden over i mote-kategorien. 8392454[/snapback] Filmen pootietang Det han altså spør om er hvor man kan få kjøpt beltet som Pootie Tang brukte i filmen (tipper jeg) Men nei jeg vet ikke Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Det er vanskelig å hjelpe deg dersom du ikke har bilde av beltet, har nemmelig ikke sett filmen selv.. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Dette lurer jeg også på, har googla litt uten så alt for gode resultater. Det er altså beltet på bildet det er snakk om: Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Dsquared2 har et liggnende belte viss jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå