Spartan Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Jeg har både bil og månedskort og bor i Oslo. Kollektivtransport brukes jeg til jobb og enkelte reiser, resten tas med bilen. Dyrt ? Ja da, bilen koster meg ca. 40000 i året, alt medregnet. Månedskortet koster meg 0 null (betales av arbeidsgiver). Er egentlig happy med det da det i Oslo tar tid å forflytte seg på tvers eller i sirkel fordi nesten alt kollektivtransport går til sentrum og krever skifte av transportmiddel. I mange tilfeller sparer du fort 30 min hver vei med bil (utenom rushen). Endret 18. april 2007 av Spartan Lenke til kommentar
X-Mode Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 moped bil er det nogen såm har tenkt på dett?..bliligt og greit.. Lenke til kommentar
rekar Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg regnet ut at jeg i grove trekk spare ca kr 100 000 i året på å være uten bil. Mye penger. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg benytter meg av en 125-scooter under studietiden, det er billig veiavgift og forsikring. (Men jeg skal pent si at en R-sykkel med 100hk + frister, altfor mye!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå