moi Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Er ute etter en ny mobil nå for tiden.. Har sett på litt forskjellige mobiler, men det er bare 2stk som virkelig frister, og det er N73 og K800.. Men er veldig usikker på hvilken jeg skal velge.. Har hørt at N73 er litt treg av seg, men har bedre kvalitet når det kommer til filming ? Også slipper jeg den hærsens joysticken :/ K800 derimot har bedre kvalitet over bildene, mens litt dårligere når det kommer til filming etc (Ja liker godt å filme ).. Har en gammel Sony Ericsson T630, så slipper å venne meg så mye til en ny mobil.. Vet ikke om så veldig mange flere positive/negative sider med de to heller... Så erfaringer fra andre taes imot med takk ! Vil ikke kjøpe katta i sekken heller ^^ Men som sagt er veldig usikker på hvilken jeg skal kjøpe.. Noen som har tips/forslag? Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg har k800 og har mange kompiser som har n73.. Jeg er VELDIG fornøgd med min, men kompisene mine er ikkje fornøgde med sine n73.. Den eine av dei klager bare over den.. Hadde eg vert deg hadde eg kjøpt k800.. litt billigere å bedre.. nokia er mer enn bedrift telefon. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Velkommen til forumet, men dette var en unødvendig tråd. Det finne identiske tråder med svar som trådstarteren er ute etter. Søk før du lager nye tråder Lenke til kommentar
moi Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Hmmm... Har hørt mest av det motsatte (at n73 er det beste valget) av vennekretser her rundt om da men.. Bah vanskelig kvakkster: Takk Men jeg søkte rundt, men fant ingen som samenlignet k800 og n73.. Dobbelt sjekket til og med! Så derfor startet jeg denne threaden.. Anyways, flere som kan dele erfaringer med desse to mobilene ? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=718236&hl=+k800 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå