Cryptography Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hei. Jeg har brukt Firefox stort sett hele tiden, men byttet nettop til Safari, for å prøve ut det litt. Jeg er også flittig bruker av google.com/ig, altså googles personlige starside-sak hvor man kan legge til mange fine ting som gjørelister etc. Men den funker svært dårlig i Safari! Andre som har problemer med dette? Eller aner hva som kan være galt? Altså, som dere kan se på bildet står de bare å loader hele tia... Har innstalert pluginen Saft, hvis det kan ha noe med det å gjøre, for det funket bittelitt i safari å loade objektene... Skjermdump: http://www.villamalve.com/design-01/upload...85Bilde%202.png Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hmm... Merkelig. Jeg ingen problemer med de sidene i Safari. Prøv å gjøre de vanlige rutinene med å slette diverse logger og etc.. ? Lenke til kommentar
martbo Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Dette er heller ikke et problem hos meg. Du har nyeste versjon av Safari? Jeg har ikke Saft på denne maskinen, men kan ikke huske jeg har hatt problemer med det hjemme heller. Om ikke annet hjelper kan du jo prøve å fjerne Saft for å se om det hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå