emandero Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hei Holder på med kabinettet mitt. Men noen som enten har endel erfaring selv, og kan forklare meg. Eller vet kanskje om en guide for dette, så hadde det vært knall.. Det jeg da spør om, er hvordan få "vanlige" bilder inn på en glatt plate som f.eks et plexiglass, eller inn på selve kabinettets glatteflate. Bilde er av et spillkort... vanlig kortspill kort Så det er ikke mye detaljer ogslikt. Jeg skal da lakere kabinettet mitt svart, og ha dette bilde, hvite kort, med svart spar A. Fant ikke noe på forumet fra før, mulig jeg ikke så godt nok etter. Men fant bare litt om gravering og slik! Og det blir vel aldri helt bra?, på en slik ting jeg tenker meg? eller... Jeg så han med supermann kabinettet, på skissene hadde han en supermann. Så ser ut som det blir på samme måten, men stod ikke noe om hvordan. MVh Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Vil du at bildet skal være gjennomsiktig? Da funker det fint med gravering. Hvis du vil vise bare konturer på glasset, kan du bruke sprittusj Ellers kan du lage deg en sjablon som du fester til glasset (eller på kabinettet), og spraylakke over den. Sleng opp noen konseptskisser, så er det lettere å se hva du ønsker å få til. Lykke til! Endret 16. april 2007 av Nudel Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Bruk det transparente papiret son brukes på overheader! Det gjorde jeg og det funka kjempebra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå