DE1 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Heisann! Reiste ned fra vestlandet og tok dette bildet under turen. Veit ikke stedsnavn eller noenting. Bare at det var et sted mellom Molde og Gjøvik. Kommentarer? Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Drømmende stemning, likte det. Men syns rødfarger var for knæsj, og virket litt slurvete. En mer naturlig bondegård/naust rødfarge hadde mye blitt bedre tror jeg. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Synes også at rødfargen ble for sterk, ellers et meget bra bilde synes jeg. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg er enig med de andre, hytta ser litt "fake" ut. Finner ingen bedre måte å beskrive det på. Ellers syns jeg det var et fint og pent bilde. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Fin natur, rolig og harmonisk, men hytten blir for glødende.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Takk for tilbakemeldinger! Er enig, ble kanskje litt over-kill med farge der ja. Ser det bedre ut nå? Eller enda mindre farge? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Perfekt nå, Dag-Erik.. Veldig bra bilde. Mulig å få det i større størrelse, til bakgrunnsbilde? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Selvfølgelig, koselig du spurte. Det er relativt stort, veit ikke om det går ann å legge det opp her jeg. Og om det blir automatisk resized eller ikke. Si ifra hvis det var slik det var du ville ha det eller ikke du. Så ordner jeg det derifra. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Bedre men syns fortsatt det ser unaturlig ut. Hvilken farge har det orginalt? Eller er bildet tatt i sort/hvitt? Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Enig i phax.. Enda mindre rødfarge. Ellers er dette et knallflott bilde Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Bedre men syns fortsatt det ser unaturlig ut. Hvilken farge har det orginalt? Eller er bildet tatt i sort/hvitt? 8391475[/snapback] Ikke at jeg vet svaret, men kan jeg få lov å tippe at det er tatt i svart-hvitt? Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Om han har gjort det (med digital kamera eller SLR) så er det dumt. Man skal ta bilder i farger og så gjøre de om til sort/hvitt. Om man ikke fotograferer med analog sort/hvitt film da Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Legger opp orginalbildet, tatt med farger ja. Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg ville nok ha latt naustet vært i s/h. Synes det er landskapet som bør komme fram her, men når naustet er farget blir det naturlig å legge blikket der. Komposisjonen er kjempebra ellers og landskapet slående. Min mening er å la det stå for bildet. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Det kommer ann på hva han vil oppnå bed bildet. Om han skal ha bildet som kunst, så er det ypperlig med den røde bygningen. Men om det skal være et fotografi, ville jeg revurdert svarthvitt og rødt. Endret 15. april 2007 av mclp- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå