_norse_ Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 I siste IGN weekly får vi et innblikk i hva Too Human vil tilby... Ser meget lovende ut. Digger desginet. Av en eller annen grunn fikk jeg lastet ned den høyoppløste videoen, men nå ser jeg den bare er tilgjengelig for insiders. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Too human så kriminelt artig ut! En miks mellom D2 og WoW i gameplay er nødt til å bli en vinner Dette kommer vel dessvere ikke til PS3 ser jeg. Siden Micro$oft er publisher Endret 15. april 2007 av BåGan Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Too human så kriminelt artig ut! En miks mellom D2 og WoW i gameplay er nødt til å bli en vinner Dette kommer vel dessvere ikke til PS3 ser jeg. Siden Micro$oft er publisher 8389375[/snapback] Ble også mye bedre innstilt til spillet etter å ha sett dette. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Så fint at jeg kunne gi deg et bedre inntrykk :!: Det var ment som misunnelse for Xbox-eiere! Lenke til kommentar
endresen Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Gameplayet så skikkelig dårlig ut synes jeg. Stivt og kjedelig. Ikke i nærheten av GOW. Og siden det har RPG elementer bryr jeg meg ikke om dette spillet lenger. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Så fint at jeg kunne gi deg et bedre inntrykk :!: Det var ment som misunnelse for Xbox-eiere! 8390461[/snapback] Aner ikke hva du snakker om, og jeg så denne IGN weekly før jeg leste i den tråden. Så du har ikke gitt meg noe som helst:) Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Trodde du mente med: Ble også mye bedre innstilt til spillet etter å ha sett dette. at du ble tilfredstilt av å lese: Dette kommer vel dessvere ikke til PS3 ser jeg. Siden Micro$oft er publisher thumbdown.gif Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Dette kommer vel dessvere ikke til PS3 ser jeg. Siden Micro$oft er publisher thumbdown.gif Shame Som om $ony er noe bedre Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Det har jeg ikke påstått heller :!: Dem er nok like ille, bare Sony skryter på seg litt mer! Men dette havnet vel litt off-topic. Jeg synes ihvertfall spillet ser interessant ut. Synd jeg hater kontrollern til Xbox. Får heller kose meg med Oblivion på Ps3'n så lenge. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 [offtopic]seriøst, ta denne diskusjonen i en annen tråd. er jo faen ikke en eneste tråd lenger uten at dette kommer opp.[/offtopic] Too Human ser mye bedre ut nå enn på e3, men de har fortsatt en del å jobbe med når det gjelder animasjoner. FPS'en er selvfølgelig ikke helt godkjent enda, men siden dette er laaangt fra final er det liten vits å trekke fram det. Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Gameplayet så skikkelig dårlig ut synes jeg. Stivt og kjedelig. Ikke i nærheten av GOW. Og siden det har RPG elementer bryr jeg meg ikke om dette spillet lenger. 8390570[/snapback] Gameplayet ser bra ut, og hva idéen med den høyre stikka høres interessant ut. Men animasjonene kan de godt jobbe litt med, de er stive og kjedelige, ja. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Skulle ikke dette egentlig komme til GC? I såfall har jeg gledet meg leenge til denne tittelen Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Skulle ikke dette egentlig komme til GC? I såfall har jeg gledet meg leenge til denne tittelen 8394444[/snapback] Stemmer. Men trur dei har re-designa det litt. Då eg tvilar på at GC klarar å køyre Unreal Engine III Spelet ser bra ut, gledar meg til å sjå meir ifrå dette. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Skulle egentlig komme til PSX faktisk, var meningen at det skulle bli et spill over 4 CDer. Har faktisk et gammelt EGM elns fra 1999/2000 som har et lite preview av spillet på PSX. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Først til psx, så gc og nå altså xbox 360 Da bør det hvertfall være velutviklet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Først til psx, så gc og nå altså xbox 360 Da bør det hvertfall være velutviklet. 8394520[/snapback] med andre ord så kommer det til de som åpner lommeboka mest Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Ble også mye bedre innstilt til spillet etter å ha sett dette. 8390419[/snapback] Samme her. Har hatt det av radaren min, men er definitivt der nå. Flott design, masse action, rollespill-elementer, åpne levels, og norrøn mytologi på toppen av det hele. Gleder meg. Edit: glemte å nevne 4-player drop-in co-op. Wow. Endret 16. april 2007 av Brakara Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå