Gå til innhold

IGN: Too Human (360)

_norse_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Too human så kriminelt artig ut! En miks mellom D2 og WoW i gameplay er nødt til å bli en vinner  :dribble:

Dette kommer vel dessvere ikke til PS3 ser jeg. Siden Micro$oft er publisher :thumbdown:

8389375[/snapback]

Ble også mye bedre innstilt til spillet etter å ha sett dette.

Lenke til kommentar

Det har jeg ikke påstått heller :!: Dem er nok like ille, bare Sony skryter på seg litt mer!

Men dette havnet vel litt off-topic.

Jeg synes ihvertfall spillet ser interessant ut. Synd jeg hater kontrollern til Xbox. Får heller kose meg med Oblivion på Ps3'n så lenge.

Lenke til kommentar

[offtopic]seriøst, ta denne diskusjonen i en annen tråd. er jo faen ikke en eneste tråd lenger uten at dette kommer opp.[/offtopic]

Too Human ser mye bedre ut nå enn på e3, men de har fortsatt en del å jobbe med når det gjelder animasjoner. FPS'en er selvfølgelig ikke helt godkjent enda, men siden dette er laaangt fra final er det liten vits å trekke fram det.

Lenke til kommentar
Gameplayet så skikkelig dårlig ut synes jeg. Stivt og kjedelig. Ikke i nærheten av GOW. Og siden det har RPG elementer bryr jeg meg ikke om dette spillet lenger.

8390570[/snapback]

Gameplayet ser bra ut, og hva idéen med den høyre stikka høres interessant ut. Men animasjonene kan de godt jobbe litt med, de er stive og kjedelige, ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Først til psx, så gc og nå altså xbox 360 :) Da bør det hvertfall være velutviklet.

8394520[/snapback]

med andre ord så kommer det til de som åpner lommeboka mest :p

Lenke til kommentar
Ble også mye bedre innstilt til spillet etter å ha sett dette.

8390419[/snapback]

Samme her. Har hatt det av radaren min, men er definitivt der nå. Flott design, masse action, rollespill-elementer, åpne levels, og norrøn mytologi på toppen av det hele. Gleder meg. :)

Edit: glemte å nevne 4-player drop-in co-op. Wow.

Endret av Brakara
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...