Metaby Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 ...... Fra en skala 1/10 Hvor bra er lyden og Micen? Jeg er ganske avhengi av at det er en bra mic og lyd. http://netshop.com/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=5928 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Heisann. Icemat Siberia er et kjempebra headsett. Både lyden og mikrofonen er strålende. Noe som trekker veldig opp, er at høyttalerplatene inne i 'klokkene' er skråstilte, noe som gjør at øret ikke klemmes innover. Dette gjør at man kan sitte mange timer med headsettet på uten at man får vondt. Kjempebra. Headsettet har også en bøyle som gjør at headsettet passer til alle. Store og små. 'Orginalkabelen' til headsettet er kort, men det følger med en forlengerkabel med volumkontroll, som holder i massevis. Det følger også med mikrofon. Denne er løs, altså den sitter ikke fast i headsettet. Noen mener dette er negativt, men jeg synes det funker helt flott. Noe av det som er negativt er at diverse plastikkdeler knekker lett. De fleste jeg kjenner med dette headsettet har teipet noen av delene. Selv måtte jeg teipe bøylen som holder alt sammen, men det funker like bra nå. Bare vær litt forsiktig. Lyden er kjempebra, og fungerer supert i FPS-spill som Counter-Strike. Flere av elitespillerene bruker dette headsettet. Mikrofonen er også bra. Den tar kanskje opp litt mye bakgrunnsstøy, men bare det er rolig rundt deg så går det aldeles topp. Flere erfaringer kan leses her. Lenke til kommentar
Kim1231451 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Icemat <3333333333333333 Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg har det, og jeg synest det er eit fantastisk headset! Det er deilig"! 9/10 Lenke til kommentar
Battone Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Jallaplastkvalitet.. Lydbildet er elendig.. Ser noen sier profesjonelle bruker disse.. Da må jeg spørre hvilke idioter ville bruke slikt som dette. Er egentlig merkelig at butikker fortsatt selger søppelet, og værre er det at noen kan finne på å anbefale dem. Kjøp noen til 100 spenn og du får mer lyd og kvalitet, t.o.m. bedre design.. Må du for enhver pris kjøpe dette "headsettet"(er ikke headset, headset har mic, denne har løs mic. dermed ikke headset, men headphones) så ikke regn med for meget. Noe retur får du heller ikke, ihvertfall ikke hos netshop, for all skade som kommer på disse er "brukerfeil". Jallaplasten knekker om du er litt uheldig og setter på deg hodetelefonene feil en dag.. Samme med en irriterende stålvaier som har en tendens til å hekte seg opp i alt mulig.. Ryker ikke disse etter 3-6 måneders bruk så spanderer jeg en kaffe.. 1/10 poeng.. De dårligste hodetelefonene jeg noensinne har hatt, og jeg har hatt en del. Alt fra 100 kroner til 3000 kroner... Den får 1 poeng for å være ganske behagelige å ha på seg.. Endret 18. mai 2007 av Battone Lenke til kommentar
fflex Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Har hatt mine i hmm ca 9 mnder nå, uten noen som helst problemer. Kjempebehagelige og god lyd mener JEG. Er ingen proffbruker eller lignende, men til vanlig bruk som spill, film, musikk osv er det bra! Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jallaplastkvalitet.. Lydbildet er elendig.. Ser noen sier profesjonelle bruker disse.. Da må jeg spørre hvilke idioter ville bruke slikt som dette. Er egentlig merkelig at butikker fortsatt selger søppelet, og værre er det at noen kan finne på å anbefale dem. Kjøp noen til 100 spenn og du får mer lyd og kvalitet, t.o.m. bedre design..Må du for enhver pris kjøpe dette "headsettet"(er ikke headset, headset har mic, denne har løs mic. dermed ikke headset, men headphones) så ikke regn med for meget. Noe retur får du heller ikke, ihvertfall ikke hos netshop, for all skade som kommer på disse er "brukerfeil". Jallaplasten knekker om du er litt uheldig og setter på deg hodetelefonene feil en dag.. Samme med en irriterende stålvaier som har en tendens til å hekte seg opp i alt mulig.. Ryker ikke disse etter 3-6 måneders bruk så spanderer jeg en kaffe.. 1/10 poeng.. De dårligste hodetelefonene jeg noensinne har hatt, og jeg har hatt en del. Alt fra 100 kroner til 3000 kroner... Den får 1 poeng for å være ganske behagelige å ha på seg.. 8643648[/snapback] Når vil du ta den kaffen? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg hadde dette hodesettet før. Kjøp deg heller Sennheiser pc150 eller pc160. Det gjorde jeg. Mye bedre å ha på og mye bedre lyd. Du skriver at du er avhenging av bra lyd og mic, da kjøper du Sennheiser. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 kjempedeilig headset, men det er litt lett å ødelegge. så hvis du skal bruke dette så bør du være av den forsiktige typen. også en fordel er at miccen ikke sitter fast på headsettet, det gjør at du kan drikke cola uten at du dypper miccen i cola Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jallaplastkvalitet.. Lydbildet er elendig.. Ser noen sier profesjonelle bruker disse.. Da må jeg spørre hvilke idioter ville bruke slikt som dette. Er egentlig merkelig at butikker fortsatt selger søppelet, og værre er det at noen kan finne på å anbefale dem. Kjøp noen til 100 spenn og du får mer lyd og kvalitet, t.o.m. bedre design..Må du for enhver pris kjøpe dette "headsettet"(er ikke headset, headset har mic, denne har løs mic. dermed ikke headset, men headphones) så ikke regn med for meget. Noe retur får du heller ikke, ihvertfall ikke hos netshop, for all skade som kommer på disse er "brukerfeil". Jallaplasten knekker om du er litt uheldig og setter på deg hodetelefonene feil en dag.. Samme med en irriterende stålvaier som har en tendens til å hekte seg opp i alt mulig.. Ryker ikke disse etter 3-6 måneders bruk så spanderer jeg en kaffe.. 1/10 poeng.. De dårligste hodetelefonene jeg noensinne har hatt, og jeg har hatt en del. Alt fra 100 kroner til 3000 kroner... Den får 1 poeng for å være ganske behagelige å ha på seg.. 8643648[/snapback] Når vil du ta den kaffen? 8643666[/snapback] Jeg tar gjerne en øl istedenfor, siden jeg ikke drikker kaffe. Haha. Ok on topic nå: Veldig fornøyd med icemat siberia.. Men micen er håpløs. Er det viktig med god mic, så velg en som har en bedre løsning. Lenke til kommentar
Kim1231451 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Er også kjempe fornøyd med icemat, men jeg setter meg heller ikke på dem eller kaster dem rundt i huset. Lyden i dem er kjempegod, men micken suger 8/10 Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Icemat er et av de bedre headsettene jeg har testet, og micken er faktisk en 10/10, aldri hatt problem med den, bare det satans Soundblaster lydkortet som avinstallerer lyd drivere intermittent... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Icemat her også er veldig fornøyd, ser at flere skriver at de knekker lett, er bare å ta vare på de veldig bra så går alt fint. Både meg og en kamerat har icemat, han har hatt sitt i et år ingenting har blitt ødelagt, jeg har bare hatt det i et halvt år men ingenting ødelagt, enda jeg har mistet det i gulvet flere ganger. Synes mic'en er helt grei, er litt praktisk å kunne ta den vekk når du ikke har bruk for den, men litt dårlig lyd i mic. 9/10 Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jallaplastkvalitet.. Lydbildet er elendig.. Ser noen sier profesjonelle bruker disse.. Da må jeg spørre hvilke idioter ville bruke slikt som dette. Er egentlig merkelig at butikker fortsatt selger søppelet, og værre er det at noen kan finne på å anbefale dem. Kjøp noen til 100 spenn og du får mer lyd og kvalitet, t.o.m. bedre design..Må du for enhver pris kjøpe dette "headsettet"(er ikke headset, headset har mic, denne har løs mic. dermed ikke headset, men headphones) så ikke regn med for meget. Noe retur får du heller ikke, ihvertfall ikke hos netshop, for all skade som kommer på disse er "brukerfeil". Jallaplasten knekker om du er litt uheldig og setter på deg hodetelefonene feil en dag.. Samme med en irriterende stålvaier som har en tendens til å hekte seg opp i alt mulig.. Ryker ikke disse etter 3-6 måneders bruk så spanderer jeg en kaffe.. 1/10 poeng.. De dårligste hodetelefonene jeg noensinne har hatt, og jeg har hatt en del. Alt fra 100 kroner til 3000 kroner... Den får 1 poeng for å være ganske behagelige å ha på seg.. 8643648[/snapback] Når jeg tenker meg om hadde det smakt med en kaffe nå Jeg har hatt mitt sett i over ett år; fremdeles ingen antydninger til at plasten holder på å sprekke. Så Siberiaen holder den, så lenge du er forsiktig med den. Og er perfekt til gaming. Også burde det komme med at headsettet er noe av det mest behagelige jeg har hatt på hodet! Så anbefaler deg å kjøpe Siberia! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå