Gå til innhold

Noen som har prøvd Icemat Siberia?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann. :)

 

Icemat Siberia er et kjempebra headsett. Både lyden og mikrofonen er strålende. Noe som trekker veldig opp, er at høyttalerplatene inne i 'klokkene' er skråstilte, noe som gjør at øret ikke klemmes innover. Dette gjør at man kan sitte mange timer med headsettet på uten at man får vondt. Kjempebra. Headsettet har også en bøyle som gjør at headsettet passer til alle. Store og små. 'Orginalkabelen' til headsettet er kort, men det følger med en forlengerkabel med volumkontroll, som holder i massevis. Det følger også med mikrofon. Denne er løs, altså den sitter ikke fast i headsettet. Noen mener dette er negativt, men jeg synes det funker helt flott.

 

Noe av det som er negativt er at diverse plastikkdeler knekker lett. De fleste jeg kjenner med dette headsettet har teipet noen av delene. Selv måtte jeg teipe bøylen som holder alt sammen, men det funker like bra nå. Bare vær litt forsiktig.

 

Lyden er kjempebra, og fungerer supert i FPS-spill som Counter-Strike. Flere av elitespillerene bruker dette headsettet. Mikrofonen er også bra. Den tar kanskje opp litt mye bakgrunnsstøy, men bare det er rolig rundt deg så går det aldeles topp. Flere erfaringer kan leses her.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jallaplastkvalitet.. Lydbildet er elendig.. Ser noen sier profesjonelle bruker disse.. Da må jeg spørre hvilke idioter ville bruke slikt som dette. Er egentlig merkelig at butikker fortsatt selger søppelet, og værre er det at noen kan finne på å anbefale dem. Kjøp noen til 100 spenn og du får mer lyd og kvalitet, t.o.m. bedre design..

Må du for enhver pris kjøpe dette "headsettet"(er ikke headset, headset har mic, denne har løs mic. dermed ikke headset, men headphones)

så ikke regn med for meget. Noe retur får du heller ikke, ihvertfall ikke hos netshop, for all skade som kommer på disse er "brukerfeil".

 

Jallaplasten knekker om du er litt uheldig og setter på deg hodetelefonene feil en dag.. Samme med en irriterende stålvaier som har en tendens til å hekte seg opp i alt mulig.. Ryker ikke disse etter 3-6 måneders bruk så spanderer jeg en kaffe.. :roll:

 

1/10 poeng.. De dårligste hodetelefonene jeg noensinne har hatt, og jeg har hatt en del. Alt fra 100 kroner til 3000 kroner... Den får 1 poeng for å være ganske behagelige å ha på seg..

Endret av Battone
Lenke til kommentar
Jallaplastkvalitet.. Lydbildet er elendig.. Ser noen sier profesjonelle bruker disse.. Da må jeg spørre hvilke idioter ville bruke slikt som dette.  Er egentlig merkelig at butikker fortsatt selger søppelet, og værre er det at noen kan finne på å anbefale dem.  Kjøp noen til 100 spenn og du får mer lyd og kvalitet, t.o.m. bedre design..

Må du for enhver pris kjøpe dette "headsettet"(er ikke headset, headset har mic, denne har løs mic. dermed ikke headset, men headphones)

så ikke regn med for meget. Noe retur får du heller ikke, ihvertfall ikke hos netshop, for all skade som kommer på disse er "brukerfeil". 

 

Jallaplasten knekker om du er litt uheldig og setter på deg hodetelefonene feil en dag.. Samme med en irriterende stålvaier som har en tendens til å hekte seg opp i alt mulig.. Ryker ikke disse etter 3-6 måneders bruk så spanderer jeg en kaffe..  :roll:

 

1/10 poeng.. De dårligste hodetelefonene jeg noensinne har hatt, og jeg har hatt en del. Alt fra 100 kroner til 3000 kroner... Den får 1 poeng for å være ganske behagelige å ha på seg..

8643648[/snapback]

 

Når vil du ta den kaffen?

Lenke til kommentar
Jallaplastkvalitet.. Lydbildet er elendig.. Ser noen sier profesjonelle bruker disse.. Da må jeg spørre hvilke idioter ville bruke slikt som dette.  Er egentlig merkelig at butikker fortsatt selger søppelet, og værre er det at noen kan finne på å anbefale dem.  Kjøp noen til 100 spenn og du får mer lyd og kvalitet, t.o.m. bedre design..

Må du for enhver pris kjøpe dette "headsettet"(er ikke headset, headset har mic, denne har løs mic. dermed ikke headset, men headphones)

så ikke regn med for meget. Noe retur får du heller ikke, ihvertfall ikke hos netshop, for all skade som kommer på disse er "brukerfeil". 

 

Jallaplasten knekker om du er litt uheldig og setter på deg hodetelefonene feil en dag.. Samme med en irriterende stålvaier som har en tendens til å hekte seg opp i alt mulig.. Ryker ikke disse etter 3-6 måneders bruk så spanderer jeg en kaffe..  :roll:

 

1/10 poeng.. De dårligste hodetelefonene jeg noensinne har hatt, og jeg har hatt en del. Alt fra 100 kroner til 3000 kroner... Den får 1 poeng for å være ganske behagelige å ha på seg..

8643648[/snapback]

 

Når vil du ta den kaffen?

8643666[/snapback]

 

Jeg tar gjerne en øl istedenfor, siden jeg ikke drikker kaffe.

 

 

Haha. Ok on topic nå:

Veldig fornøyd med icemat siberia..

Men micen er håpløs.

Er det viktig med god mic, så velg en som har en bedre løsning.

Lenke til kommentar

Icemat her også er veldig fornøyd, ser at flere skriver at de knekker lett, er bare å ta vare på de veldig bra så går alt fint. Både meg og en kamerat har icemat, han har hatt sitt i et år ingenting har blitt ødelagt, jeg har bare hatt det i et halvt år men ingenting ødelagt, enda jeg har mistet det i gulvet flere ganger. Synes mic'en er helt grei, er litt praktisk å kunne ta den vekk når du ikke har bruk for den, men litt dårlig lyd i mic.

 

9/10

Lenke til kommentar
Jallaplastkvalitet.. Lydbildet er elendig.. Ser noen sier profesjonelle bruker disse.. Da må jeg spørre hvilke idioter ville bruke slikt som dette.  Er egentlig merkelig at butikker fortsatt selger søppelet, og værre er det at noen kan finne på å anbefale dem.  Kjøp noen til 100 spenn og du får mer lyd og kvalitet, t.o.m. bedre design..

Må du for enhver pris kjøpe dette "headsettet"(er ikke headset, headset har mic, denne har løs mic. dermed ikke headset, men headphones)

så ikke regn med for meget. Noe retur får du heller ikke, ihvertfall ikke hos netshop, for all skade som kommer på disse er "brukerfeil". 

 

Jallaplasten knekker om du er litt uheldig og setter på deg hodetelefonene feil en dag.. Samme med en irriterende stålvaier som har en tendens til å hekte seg opp i alt mulig.. Ryker ikke disse etter 3-6 måneders bruk så spanderer jeg en kaffe..  :roll:

 

1/10 poeng.. De dårligste hodetelefonene jeg noensinne har hatt, og jeg har hatt en del. Alt fra 100 kroner til 3000 kroner... Den får 1 poeng for å være ganske behagelige å ha på seg..

8643648[/snapback]

Når jeg tenker meg om hadde det smakt med en kaffe nå :tease: Jeg har hatt mitt sett i over ett år; fremdeles ingen antydninger til at plasten holder på å sprekke.

 

Så Siberiaen holder den, så lenge du er forsiktig med den. Og er perfekt til gaming. Også burde det komme med at headsettet er noe av det mest behagelige jeg har hatt på hodet! Så anbefaler deg å kjøpe Siberia! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...