KaLasH Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Heisann. Trenger litt hjelp her. Hvem står som betaler i nettbanken når beløpet blir trekt fra yeees.com? Står det dette navnet: FORWARD ENTERPRISES???? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Nope... det står/sto: YEEES INDEED AS Lenke til kommentar
KaLasH Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 OK, avbestilte nemlig en ordre. Men, det har blitt trekt nøyaktig den summen jeg bestilte for under navnet: FORWARD ENTERPRISES. Synes det var litt merkelig. Skal undersøke litt nærmere. Noen andre som har vært borti dette? Lenke til kommentar
pokemon Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Ja, det stod Forward Enterprises hos meg også da jeg ble trukket for en Magic 3 modchip på yeees.com Forward Enterprises er visst det finansielle selskapet til Yeees.com fikk jeg beskjed om da jeg spurte de om dette. Lenke til kommentar
KaLasH Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 " Denne varen ble slettet i vårt system da du gav oss beskjed. Varen er fortsatt tilgjengelig og vi har ikke trukket summen fra din konto. " Har ringt inn til Postbanken Support og meldt saken videre. Hadde jeg fått til svar, nei, denne kan du ikke slette, pga at vi har trukket pengene fra din konto, hadde jeg godtatt det. Men, ikke når dem skriver at dem ikke har trekt meg. Tror ikke de helt har kvittet seg med "rusket" fra tidligere. Kommer tilbake med flere oppdateringer når jeg får svar fra Postbanken. Takk for svar. Skriv gjerne om dere har opplevd lignende. KaLasH... Lenke til kommentar
KaLasH Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Da har jeg fått telefon fra Yeees der de beklaget. Og jeg fikk valget om penger tilbake, eller spillet sendt med ekspress. Dette synes jeg var supert. Takk for svar og ha en fortsatt fin jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå