Gå til innhold

Nutel nytt abonemang Gratis alt

Anbefalte innlegg

Noen som har noen oppdatert erfaring med disse nå?

Dem har jo kommet med mndsbetaling, men har kommet at det er delvis reklamefinansiert. Hva definerer dem som "delvis"? 10 sms i uken? 100 sms per dag? Telefonsalgsoppringinger? Reklame per email? :hmm:

Har også lest noen tråder her om at folk har hatt store problemer med regninger fra dem. Enten så har dem ikke kommet, eller så har dem til slutt kommet maaange mnd etterpå og med innkassovarsel, etc etc.. :nei:

Vurderer nesten dette ab, for regnet litt ut på telepriser.no, og det billigste per mnd for meg på et annet ab enn dette, er 724,- fra OneCall "Faktura". Sparer da 124,- ca per mnd på å velge dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes det er sprekt av en operatør som ikke har sitt eget nett å tilby et slikt abonnement med ubegrenset ringetid for en gitt sum. Her må man jo kalkulere inn at enkelte kunder vil gå i tap. Fordeler man årsavgiften utover 12 måneder så blir det 567 kr i måneden. Mange storbrukere kan nok spare mye på å velge et slikt abonnement.

8389344[/snapback]

Hei kan fortelle om svært dårlig opplevelse med Nutel, de har vel

ikke levert på noen punkter slik jeg ser det og hvis dette er profilen

som Nutel satser på, kan det ikke være lenge før de er ute av markedet. Jeg ble kunde ganske tidlige hos Nutel og fikk da

oppleve endring fra Netcom til Telenor dekning Dvs de leier

av Ventelo og har da dekning fra Telenor. Det var masse styr med

zim-kort,faktura og annet. Jeg ringer mye og ble nok "fristet" til å

fremdeles være kunde når de skulle lansere deres nye abo. Altså

der man nå betaler en sum pr mnd, men dette tilbudet dukket ikke opp og jeg er nå ikke kunde hos de. Droppet portering og kanselerte nr hos Nutel. Vil ikke anbefalle Nutel og tror de ikke vil

være lenge i markedet. Tele2 har overasket med svært bra service,priser osv blir nok der en stund :):D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

er det noen her inne som er registrert som agent for mobildeal/nutel og kan fortelle hva og hvordan man tjener siden dette ikke er sagt noen steder..er det veldig hysj hysj kan det sendes på pm..

hvor mye tjener man og hvorda jobber man

Lenke til kommentar
er det noen her inne som er registrert som agent for mobildeal/nutel og kan fortelle hva og hvordan man tjener siden dette ikke er sagt noen steder..er det veldig hysj hysj kan det sendes på pm..

hvor mye tjener man og hvorda jobber man

9183638[/snapback]

Er ikke agent for dem men visst du leter deg frem til registreringssiden så vil du finne informasjon om inntjening i "Agentavtalen" som er vedlagt som pdf-fil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...