Shuttle Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) http://www.nutel.no/nutel/toppmeny/mobil/3x0_mobil 3x0 Mobil * Kr 0,- til alle norske fast- og mobiltelefoner! * Kr 0,- SMS og MMS! * Kr 0,- i månedsavgift! Noen som har dette? ser du kan betale 6800 på en gang eller dele opp og betale 1700 kver 3mnd Blir jo cirka 566kr i mnd da Endret 15. april 2007 av Shuttle Lenke til kommentar
I:H Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Synes det er sprekt av en operatør som ikke har sitt eget nett å tilby et slikt abonnement med ubegrenset ringetid for en gitt sum. Her må man jo kalkulere inn at enkelte kunder vil gå i tap. Fordeler man årsavgiften utover 12 måneder så blir det 567 kr i måneden. Mange storbrukere kan nok spare mye på å velge et slikt abonnement. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Har et par venner som har bestilt nu.... så skal se om jeg også gjør det etterkvert Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Kjempebra initiativ av nutel dette! Endelig noe for de virkelige storforbrukerne! Det nærmeste til nå har vell vært telenors fritid, men dette er jo langt fra gratis i mange tidsrom\sammenhenger. EDIT: litt spent om de vil klare å opprettholde dette tilbudet over tid, onecall prøvde jo med dette fra ip-telefon, men måtte gi opp etter noen måneder. Endret 15. april 2007 av Delavar Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Kjempebra. Slike abonnement har de hatt i andre land lenge nå Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Sprekt gjort av Nutel ja. Bra vi tar etter danskene når det gjelder mobil. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Dette er jo veldig skummelt. Nutel leverer i Telenor sitt nett, de eier ikke sitt eget. Når de tilbyr all tale og sms til fast pris, betyr det at de selv må ta regninga overfor Telenor hvis kostnadene er større enn det kundene betaler inn. Enten har Nutel en vanvittig bra avtale med Telenor (tvilsomt) eller så tar de en stygg sjanse med dette tilbudet. -snubbel Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Dette er jo veldig skummelt. Nutel leverer i Telenor sitt nett, de eier ikke sitt eget. Når de tilbyr all tale og sms til fast pris, betyr det at de selv må ta regninga overfor Telenor hvis kostnadene er større enn det kundene betaler inn. Enten har Nutel en vanvittig bra avtale med Telenor (tvilsomt) eller så tar de en stygg sjanse med dette tilbudet. -snubbel 8393307[/snapback] Ja er derfør jeg vil vente litt med og bestille det Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Dette er jo veldig skummelt. Nutel leverer i Telenor sitt nett, de eier ikke sitt eget. Når de tilbyr all tale og sms til fast pris, betyr det at de selv må ta regninga overfor Telenor hvis kostnadene er større enn det kundene betaler inn. Enten har Nutel en vanvittig bra avtale med Telenor (tvilsomt) eller så tar de en stygg sjanse med dette tilbudet. -snubbel 8393307[/snapback] Ja er derfør jeg vil vente litt med og bestille det 8393632[/snapback] Ser at det e en årsavgift, og ikje månedsavgift - ka skjer dersom man betaler inn hele årsavgiften på forskudd (veldig skeptisk til det i utgangspunktet), og Nutel finner ut at de skal legge inn årene om to måneder? Mange tusen penger tapt i så fall ... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Kanskje det blir slik at enormt mange betaler.. så går det en liten stund og de må legge ned... konk. Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 De prøver nok å hente inn mange kunder for så å selge dem. Er ikke en del av de som drar i trådene i dette selskapet gamle IQ tele og Fix telecom gutter?? Får frysninger bare av tankene... Lenke til kommentar
Cyber Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det er jo nå i tillegg kommet en mulighet å forhåndsbetale dette abonnementet i 3 mnd. 1700 kr, og jeg vet at de også vil komme med en mulighet å betale 1 mnd av gangen. Men alt vil være forhåndsbetaling. Men hvis man betaler 1 og 3 mnd på forhånd er jo risikoen ganske lav, og det værste man risikerer er å bytte tilbake til en annen operatør hvis noe skjer. Vet også at dette ikke bare er et desperat forsøk på å skaffe likviditet og volum av kunder, de har langsiktige planer for abonnementet! Veldig spennende og revolusjonerende for det norske mobil markedet! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Da måtte det vel vært greit om kundene betalte pr måned da og ikke forskudterte 1 år. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 De gjør det vell for å sikre seg litt mer om at kundene har økonomi til å greie å betale samt at de tjener mer på en fakturering (slipper fakturautgifter hver måned med midnre kunder bruker gprs\utland\videosamtale) samt får renteintekter av beløpet kunden betaler inn. Lenke til kommentar
Cyber Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Da måtte det vel vært greit om kundene betalte pr måned da og ikke forskudterte 1 år. 8408753[/snapback] Ja, dette er rett! derfor komme de vistnok også med 1 mnds betaling.. At man forskuterer 1 mnds forbruk av gangen. Enkelt og greit ligge inne med auto trekk på visa kortet eller lignende.. Jeg gleder meg til jeg får, kommer til å spare mye penger.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 ergo må man ha en mobilregning på over 7000,- i året for at dette skal lønne seg. Forløpig har jeg ligget under det. Lenke til kommentar
Soloraid Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Desperat move fra nutel som snart er konk... tror jeg Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Håper bare en av de store som Netcom, Telenor, Tele2 eller Chess følger etter med et lignende abonnemang, da bytter jeg til det med en gang. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hvis jeg begynner å bruke Super3G med laptop ute hver dag så skal jeg vurdere det, ellers overstiger jeg aldri 7000,- i året. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 databruk er vel like dyrt som vanlig så ikke noe å spare der akkurat.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå