Pirmin Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hva må søknaden til biltilsynet innehlode? Har tenkt og bytte ramme på min bil, den er sterkt rustskadet så jeg har fått muntlig godkjenning på å ta det som reperasjon så må bare få det skriftlige iorden:) Men finner lite info om hvordan en slik søknad skal skrives... Noen som vet? Mvh Per bakkejord Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Kan du ikke spørre de på biltilsynet? Kort sagt må den vel inneholde hva du skal gjøre, hvorfor du skal gjøre det og hvordan. Lenke til kommentar
Pirmin Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 hehe,. joda, og gjorde det, men vil helst ha en "mal" Lenke til kommentar
skropelkaputt Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Joda jeg vet. Søknaden må inneholde: - hva du skal gjøre - hvilken bil (reg nr og chassisnr) - hva som skal gjøres, - hvordan det skal gjøres - hva du henter deler ifra (reg nr og chassis nr) Men jeg vil på det sterkeste anbefale å levere søknaden PERSONLIG og SKRTFTLIG, siden trafikkstasjonene ikkje er til å stole på (etter min erfaring). Du kan regne med en saksbehandlings tid på 3 måneder, men det er lov å be om hurtig avgjørelse i en slik "enkel" reparasjon. (hvis du trenger mere hjelp, så ta kontakt med meg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå