Gå til innhold

VPU recover-problem med Radeon X1950

Pilot_

Anbefalte innlegg

Heisann,

Prøvde å søke litt, men fant ikke noe om dette problemet?

Uansett, her er greia. Har nå hatt PC-en min med dette X1950-kortet i et par måneder, og først nå har dette problemet oppstått. Problemer er at når jeg spiller spill, går det et minutts tid, før det popper opp en sånn ATi-boks i Windows.

ati_vpurecover_errormessage.gif

Hva som gjør dette egentlig? Har klart å få det til og forsvinne med hjelp av en restart, men ikke nå lenger. Er det problemer med driverne som jeg antyder i feilmeldinga? Det er veldig irriterende, og skulle gjerne ha fått bort problemet.

Aleksander. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Virker som at det har vært mer stabilt etter at jeg la inn eldre driver, men hadde en krasj senest igår under spilling av CS.

Skal prøve å nedgradere til versjon 6.9 senere idag... leste en plass om at den hadde fungert bra.

Lenke til kommentar

Kortet mitt går nok ikke varmt, ikke fra deg jeg har kunnet se ihvertfall.. har ikke overklokket kortet heller. I tillegg har jeg byttet ut stock kjøleren med en Zalman VF900 :thumbup:

Nå kjører jeg med driver versjon 6.9, og har nylig flashet bios. Virker foreløpig stabilt, men har ikke fått kjørt en skikkelig test på skjermkortet ennå... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...