Pilot_ Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Heisann, Prøvde å søke litt, men fant ikke noe om dette problemet? Uansett, her er greia. Har nå hatt PC-en min med dette X1950-kortet i et par måneder, og først nå har dette problemet oppstått. Problemer er at når jeg spiller spill, går det et minutts tid, før det popper opp en sånn ATi-boks i Windows. Hva som gjør dette egentlig? Har klart å få det til og forsvinne med hjelp av en restart, men ikke nå lenger. Er det problemer med driverne som jeg antyder i feilmeldinga? Det er veldig irriterende, og skulle gjerne ha fått bort problemet. Aleksander. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Jeg prøve å legge inn nye drivere fra nettet, det så ut til å fungere, men nå har dette begynt å komme igjen. I tillegg skrur skjermoppløsningen seg ned automatisk. Lenke til kommentar
@lbino Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Har samme problem med min X850XT skjermkort... Det er garantert et driver problem, da mitt har fungert utmerket frem til jeg la inn den nyeste driveren.. Har nå forsøkt å legge inn en eldre driver(version 6.12), og jeg får se hvordan kortet oppfører seg nå... håper det hjelper. Du finner eldre drivere her: http://ati.amd.com/support/drivers/xp/rade...revious-xp.html Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Har nettopp hatt en formatering, og har nyeste drivere igjen. Har ikke hatt problemet igjen ennå, men fungerer det smertefritt med deg med gamle drivere? Lenke til kommentar
@lbino Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Virker som at det har vært mer stabilt etter at jeg la inn eldre driver, men hadde en krasj senest igår under spilling av CS. Skal prøve å nedgradere til versjon 6.9 senere idag... leste en plass om at den hadde fungert bra. Lenke til kommentar
olex Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Har dere forsøkt å slå av VPU recover? Og, når gammel driver skal fjernes bør en bruke ATI's eget verktøy for avinst. VBR, Olex Endret 3. mai 2007 av olex Lenke til kommentar
@lbino Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Joda, VPU recover var det første som ble skrudd av hos meg ivhertfall Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Ja, jeg prøvde også å slå av VPU recover uten hell. Det ser dog ut til å fungere fint etter siste formatering. Lenke til kommentar
Megern Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 En jeg kjenner måtte klokke ned kortet sitt litt, det var for varmt. Bare noen mhz holdt for han. Lenke til kommentar
@lbino Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Kortet mitt går nok ikke varmt, ikke fra deg jeg har kunnet se ihvertfall.. har ikke overklokket kortet heller. I tillegg har jeg byttet ut stock kjøleren med en Zalman VF900 Nå kjører jeg med driver versjon 6.9, og har nylig flashet bios. Virker foreløpig stabilt, men har ikke fått kjørt en skikkelig test på skjermkortet ennå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå