boundishh Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg fant en driver som gjør at du kan bruke sixaxis på pc. for eksempel testet jeg den på en n64 emulator med super mario 64 det gikk smooth DRIVER her !! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) FUNKER SOM JULING! prøvde den nettop i stepmania (DDR simulator) med skulderknappene. kan nevne at det er litt vanskeligere å spille stepmania med kontrolleren enn tastatuet, men mye morsomere! bevegelsesfunksjonen virker ikke enda, men ventes å komme av driverens forfatter. skal snart dessuten kjøre den med FFIX på emulator snart, og skal deretter gi Ozma bank! Endret 15. april 2007 av S-r-ex Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Trenger en bluetooth på PCen for at dette skal funke? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Trenger en bluetooth på PCen for at dette skal funke? 8390071[/snapback] Nei du kobler den til med usb kabelen Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Kan du bruke det på alle spill, eller bare emulatorer? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 kommer helt ann på spillene det Lenke til kommentar
starfucr Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Kan du bruke det på alle spill, eller bare emulatorer? 8390688[/snapback] Den registreres som vanlig joystick i windows(xp har jeg prøvd), så jeg regner med alle spill som har joystick støtte. Har selv bare prøvd med mame og c64 emulatorer. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 det man gjør er å følge instruskjonene, starte spillet uten videre dall, også stille inn kontrollene. kjørte NFS3: Hot Pursuit med sixaxis'en, og det funket også fint. det virket også som om den kunne kjøre med stikke, men har ikke prøvd enda. så lenge spillet du prøver støtter bruk for gamepad/joystik så skule det funke. kan i tillegg nevnes at PS1-emulatoren ePSXe ikke virker så bra med den, desverre...noen som kan finne ut om noen emulator kan bruke sixaxis'en som kontroller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå