fatalicus Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 har så langt ikke opplevd noen disconnect med det nye modemet, noe jeg ser som et godt tegn. Men det kan jo også hende at jeg bare har kommet i en periode uten diconnect nå, så jeg skal følge godt med på linja fremover de neste 3-4 ukene. Det pleier som regel å skje minst 5 disconnects innen den tiden. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Har nå hatt modemet i en måneds tid, og har i den tiden ikke opplevd noe mer disconnects, noe jeg mener er veldig forbedring. Så det vil si at modemet jeg hadde ikke var helt bra, og sier at denne saken er løst! Takker for all hjelpen! Lenke til kommentar
BukkakeTheGamer Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 jeg har samme problemet selv, med samme ADSL og leverandør. jeg har kontaktet telenor.. fått som svar at de ikke finner noe problem. jeg har hatt forskjellige "eksperter" som aldri har vært borti lignene.. men nå ser jeg at jeg ikke er alene om dette. men nå har den også begynt og stenge random porter også! -.-' men det er ikke sikkert at det er er adsl'en sin skylld. det kan være noen/noe som har hacket seg inn på nettverket og sendt ut spam. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Kan du beskrive problemet? og hvilke type modem er det du sitter på? Topcom Explorer? I såfall burde du ringe de og si at du tror modemet er defekt og at du vil ha et nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå