Tottotto Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Beef Jerky er deilig! Har sett at de har det på Ica Maxi. Jeg kjøpte med masse fra Tyskland, mye billigere. Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Beef jerky er helt konge! Kjøper det som regel på Narvesen Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Beef Jerky er kjempegodt. Eneste som er dumt er at det koster så mye... Lenke til kommentar
Johnny Ointment Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Noen som har kjøpt direkte fra Jack Link`s hjemmeside? http://www.jacklinks.com/home/buynow.aspx Helt utrolig til utvalg hvertfall, mye som jeg har lyst å teste Jack Link's sender vistnok ikke til Norge. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Ikke noe krise det , ser de har det på amazon.com til gode priser. Er vel sikkert også andre plasser det selges Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Beef Jerky, ja. Disse rare små posene med det som synes til å inneholde små kjøttflak. Vi har de på ICA Supermarked, hvor jeg jobber, og henger ved øl-avdelingen vår. Får nesten ta og prøve dette, ettersom det ser meget eksotisk ut. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 jack links teriaky marinert jerky <3 Lenke til kommentar
lilko Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Har enda ikke klart og bestemme meg for hva beef jerky smaker. Jeg syns det smaker lapskaus. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Beef Jerky er utrolig godt. Synd de posene med Jack Link's ikke er ordentlig beef jerky. Seigt og vassen i smaken. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Kan jo også gå til innkjøp av en tørkemaskin og lage egen beef jerky, med eget utvalgt kjøtt og smaker Endret 28. januar 2010 av Lumpness Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Vær obs på at det er forekommet kugalskap i USA, og dermed bør man ikke importere beef jerky, eksempelvis Jack Link's f'eks fra ebay, da den som blir solgt lovlig i Norge er fra New Zealand. Selv om forekomstene er lave, er Variant Creutzfeldt Jakob, den ubotelige sykdommen man får halvannet års tid etter å ha spist "infisert" kjøtt, ca den verste sykdommen i verden, og kan sammenlignes med Alzheimer i fast forward for unge mennesker. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 mm , og vi alle skal dø. new zealand er vår frelser fra creutzfeldt-jakob syndromet i evig tid. hvertfall når det gjelder tørket beef jerky og alt annet spiselig kjøtt Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) mm , og vi alle skal dø. new zealand er vår frelser fra creutzfeldt-jakob syndromet i evig tid. hvertfall når det gjelder tørket beef jerky og alt annet spiselig kjøtt Eller store deler av vesteuropa, ikke inklusive england. Og angående at vi alle skal dø, ser helst at det ikke skjer før jeg er tredve, skjelvende i en dam av min egen avføring ute av stand til å huske navnet mitt. Endret 3. juni 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Macho Man Savage sez : Ohhhhhhhhh yeeeeeeeah.....snap into a Slim Jim......DIG IT !!! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Nå kan man også for øvrig bestille beef jerky på nettet fra Norge:http://www.proteinfabrikken.no/Search.aspx?q=beef+jerky Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Har ALDRI hatt så jævlig sure promper som etter jeg spiste jack links jerky fra sånne plastposer. Sluttet med det. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hehe , det er nok riktig Bytex Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Merker ikke noe forskjell på magen jeg. Men nå er det vel slik at flere mager/tarmer reagerer forskjellig på forskjellige stoffer. Lenke til kommentar
koots Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Beef Jerky i den amerikanske versjonen er jeg ikke så fan av, men Sør-Afrikansk biltong er digg. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Helt død nå denne tråden? Fikk blod på tann når jeg hørte noen på jobben nevne jerky! Noen i Stavanger området som vet om det selges noe sted her ? Jeg kjører gjerne et stykke for å få tak i det. Har bare smakt det 2 ganger, før de sluttet og selge det i gamlebyen... traitors! Anyone ? Send meg evt. PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå