Chilihjerte Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Beef Jerky er fantastisk godt, all Jerky er nammis, spiste det da jeg bodde i statene, fant nå Salmon Jerky i en norsk nettbutikk (ja, laks ja!), DET skal jeg også ha, for det høres himla godt ut, http://www.torrfiskpiraten.com/store/nyheter.html. Elsker fisk! Jeg er kanskje en rar nordlenning, høhø. Har ikke sett det verken på Meny eller noen andre steder, forresten noen som vet hvordan man kan få Spar til å ta inn Beef Jerky-produkter? Er litt langt til Meny for meg... Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Og nok en gang minner jeg folket om at "beef" jerky som oftest er laget av hest eller esel. I beste fall av deler av kua dere ikke har hørt om engang (og da er det gjerne Supreme Beef Jerky til trippel pris). Men godt er det! Suverent gomle-materiale sammen med noen kalde gode pilsners av anstendig fabrikat. Har forresten kilder, men av personvernmessige årsaker må disse forbli anonyme. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Beef Jerky har jeg sett flere steder i Oslo, men smakt det bare en gang. Skjønner ikke hva som skal være så godt med det - tørt og søtt kjøtt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 De har det på 7/11 her borte, vertfall. Jeg syns det er godt, jeg. Men det er litt dyrt. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Finnes det ikke med salte smaker? Søtt kjøtt låter liksom litt ekkelt.. Kan anbefale Taro Snack som man får kjøpt i Norge. Har bare sett Spicy, Hot Chilli og BBQ. Dette er tørka fisk vell og merke, men smaker veldig godt =) Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Og nok en gang minner jeg folket om at "beef" jerky som oftest er laget av hest eller esel. I beste fall av deler av kua dere ikke har hørt om engang (og da er det gjerne Supreme Beef Jerky til trippel pris). Men godt er det! Suverent gomle-materiale sammen med noen kalde gode pilsners av anstendig fabrikat. Har forresten kilder, men av personvernmessige årsaker må disse forbli anonyme. Jeg har kilder på at du tar feil, men disse kildene er også anonyme. Skal vi la mine kilder møte dine kilder for litt skyggeboksing, eller skal vi være enige om at denne typen argumentasjon er mer verdiløs enn energien påkrevd for å skrive den? Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 ELSKER(!) beef jerky. synd at det koster hundrelappen for en stor pose på butikken. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Noen som har oppdaterte tips om hvor man får kjøpt slikt billig fra utlandet? Ser mange av postene med linker til diverse webshops er flere år gamle, så kanskje ting har endret litt på seg. Fikk plutselig lyst til å hamstre inn masse jerky. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg kjøpte nettopp 1 av hver smak fra www.buybeefjerkyonline.com. Billigere enn Norge, men likevel godt over 500kr kiloen så ganske dyrt. Har smakt Cajun Hot hittil og synes den smakte dårlig. Konsistensen var heller ikke god. Synes Jack Link's er mye bedre. Jack Link's inneholder visstnok en del mindre protein og en del mer karbohydrat enn den fra buybeefjerkyonline, men mye mindre salt - ~2% vs ~5%. 50g beef jerky med 5% saltinnhold = 2.5g salt som jeg synes er alt for mye. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg ser buybeefjerkyonline har blitt anbefalt gang og gang igjen i denne tråden, men jeg vil bare si at nå som jeg har smakt (og kastet) alle variantene de hadde at jeg ikke synes denne Jerkyen var noe god i hele tatt. Alt for salt, for tykke biter og konsistensen var mer trevlete enn Jack Link's. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ok, da er det bare å stryke dem fra listen da. Hva med beefjerky.com, www.bulkbeefjerky.com osv? Ser at sistnevnte i alle fall selger Jack Links (som er det eneste jeg har fått tak i her til lands). Og hvordan stiller det seg i forhold til toll, moms osv? Er vel i utgangspunktet kvoter på innførsel av kjøtt, eller gjelder dette kun rått kjøtt og ikke behandlet mat som jerky? Noen som har fått stoppet en forsendelse, eller blitt avkrevd store gebyrer? Tenker da spesielt ved kjøp av i alle fall et kilo eller to i slengen. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Fråtset i Jack Links Beef Jerky i gårkveld. Virkelig digg, men spiser du for mye kan du få vondt i magen . Ikke vet jeg hvorfor. Selv synes jeg ølpølser er like godt. Saftig og mer smak Ellers ser det ut som at Beef Jerky er sunt ? mye proteiner hvertfall Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Beef Jerky, last seen at ICA in Vikersund Har jeg lysst på! Sikkert digg å ha som matpakke Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hehe , drar opp store kjøttflak beef jerky på jobben å bare gomler i vei De store posene er mer valuta for pengene synes jeg Lenke til kommentar
Andreas-DG Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg var nettopp nede på posten og hentet en pakke fra USA med Jack Links Beef Jerky Teriyaki 2x3x4.05 oz(114 gram) (Altså 6 poser totalt) Pris i Norge ville vært ca 600 kroner. (99 kr per enkeltpose) nomnomnomn ^^ Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 På tide og jakte ned beef jerky i bodø Dette må testes har fundert på dette mange ganger og har hatt lyst og smake men har aldri kommet så langt Lenke til kommentar
Andreas-DG Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 På tide og jakte ned beef jerky i bodø Dette må testes har fundert på dette mange ganger og har hatt lyst og smake men har aldri kommet så langt Bestill fra USA da vel? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Beef Jerky er noe jeg har veldig lyst å smake Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Noen som har kjøpt direkte fra Jack Link`s hjemmeside? http://www.jacklinks.com/home/buynow.aspx Helt utrolig til utvalg hvertfall, mye som jeg har lyst å teste Lenke til kommentar
Andreas-DG Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har nok ikke det nei, jeg benytter meg av ebay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå