Gå til innhold

Liker du Beef Jerky?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Fikk pakken i dag, 50X50g pakker med deilig beef jerky. Betalte rundt 140 eur elns på buybeefjerky.com 5 forskjellige smaker . tok en uke å levere. sitter å spiser det nå sammen med en iskald øl og en snus. livet kan bare ikke bli bedere akkurat nå :dribble: dette anbefales på det sterkeste

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...
Rettelse:

Jeg har tidligere i denne tråden hevdet at Beef Jerky er laget av hæst.

I følge sikre kilder må dette nå modereres til at Beef Jerky er laget av esel.

Beklager.

I følge sikre kilder har det aldri vært mennesker på månen, å den består forøvrig av ost.

Du må dokumentere slike påstander vettu ;)

Lenke til kommentar

Er det noen som har bestilt varer fra bulkbeefjerky.com?

Tenkte jeg skulle legge inn en liten bestilling (8pk Jack Link's) i går. Men fikk rimelig hakeslipp da jeg så frakten ble på $65!! :cry:

Det var mange valgmuligheter når jeg kom til fraktsiden, alt fra $11 til $65. Men uansett hva jeg valgte, ble den automatisk satt til "Global express $65" når jeg kom til siden du skal bekrefte ordren.

Ble derfor ikke lagt inn noe bestilling.

Noen andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Bestill heller på www.buybeefjerkyonline.com. De er billige, og gode. Siden de sender fra ett eller annet baltisk land, blir det veldig billig frakt også.

Billig å billig du! Sammenlignet med den vanvittige utsalgsprisen her i Norge ja. Men buybeefjerkyonline er fremdeles nesten dobbel så dyr som bulkbeefjerky. Dessuten har de et heller dårlig vareutvalg.

Gode er de sikkert, men jeg har så lyst på Jack Link's :dribble:

Endret av Mitth'raw'nuruodo
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...