Insomniatic Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Igjen, jeg anbefaler www.buybeefjerkyonline.com. Den er fantastisk ¨Hva menes med de tallene som står i zone 1 da? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Tallene? Det er prisen for å sende til skandinavia. Den varierer selvfølgelig etter vekt. Lenke til kommentar
Mr_Bacon Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Fikk pakken i dag, 50X50g pakker med deilig beef jerky. Betalte rundt 140 eur elns på buybeefjerky.com 5 forskjellige smaker . tok en uke å levere. sitter å spiser det nå sammen med en iskald øl og en snus. livet kan bare ikke bli bedere akkurat nå dette anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Sender virkelig ikke JackLinks.com til norge? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Om de ikke gjør det, hvem bryr seg? www.buybeefjerkyonline.com er bedre Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jacklinks er ikke så farlig lenger... Noen som vet om http://www.bulkbeefjerky.com/sender til norge? Selger jo så billig Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ja, de sender til Norge. Billig frakt er det også. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Ja, de sender til Norge. Billig frakt er det også. Hvor mye koster frakten? Har virkelig lyst til å kjøpe masse Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Sjekk nettsidene deres. Er en stund siden jeg bestilte. Beef Jerkyen var forøvrig jævlig, jævlig god. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Sjekk nettsidene deres. Er en stund siden jeg bestilte. Beef Jerkyen var forøvrig jævlig, jævlig god. Har tenkt å bestille 12pc med Jack Links original Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Rettelse: Jeg har tidligere i denne tråden hevdet at Beef Jerky er laget av hæst. I følge sikre kilder må dette nå modereres til at Beef Jerky er laget av esel. Beklager. Lenke til kommentar
Johnny Ointment Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Rettelse: Jeg har tidligere i denne tråden hevdet at Beef Jerky er laget av hæst. I følge sikre kilder må dette nå modereres til at Beef Jerky er laget av esel. Beklager. I følge sikre kilder har det aldri vært mennesker på månen, å den består forøvrig av ost. Du må dokumentere slike påstander vettu Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Om de ikke gjør det, hvem bryr seg? www.buybeefjerkyonline.com er bedre Venter på en pakke derifra *om nom nom nom* Lenke til kommentar
Johnny Ointment Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Er det noen som har bestilt varer fra bulkbeefjerky.com? Tenkte jeg skulle legge inn en liten bestilling (8pk Jack Link's) i går. Men fikk rimelig hakeslipp da jeg så frakten ble på $65!! Det var mange valgmuligheter når jeg kom til fraktsiden, alt fra $11 til $65. Men uansett hva jeg valgte, ble den automatisk satt til "Global express $65" når jeg kom til siden du skal bekrefte ordren. Ble derfor ikke lagt inn noe bestilling. Noen andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Bestill heller på www.buybeefjerkyonline.com. De er billige, og gode. Siden de sender fra ett eller annet baltisk land, blir det veldig billig frakt også. Lenke til kommentar
Johnny Ointment Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Bestill heller på www.buybeefjerkyonline.com. De er billige, og gode. Siden de sender fra ett eller annet baltisk land, blir det veldig billig frakt også. Billig å billig du! Sammenlignet med den vanvittige utsalgsprisen her i Norge ja. Men buybeefjerkyonline er fremdeles nesten dobbel så dyr som bulkbeefjerky. Dessuten har de et heller dårlig vareutvalg. Gode er de sikkert, men jeg har så lyst på Jack Link's Endret 23. april 2008 av Mitth'raw'nuruodo Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 noen som vet hvor i trondheim man kan kjope beef jerky naa for tiden, har lett overallt.. Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 kan man bestille beef jerky fra buybeefjerkyonline.com for over 200kr siden det sendes som gave? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg fikk i alle fall ikke momskrav... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 noen som vet hvor i trondheim man kan kjope beef jerky naa for tiden, har lett overallt.. Finner man det ikke på Icaen på Tiller-Torget? Kjøpte der i fjor høst i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå