Bruker-33331 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Og hvor man kan bestille fra nettet, og sånt kan diskuteres her. Jeg elsker Jack Link's beef jerky orginal. Du kan laste ned ringetonen dems her. Siden til Jack Link's er her. Endret 15. april 2007 av Bundy Lenke til kommentar
kalli Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Beef Jerky er en skikkelig god snacks! Smakte det første gang i USA hvor det var masse av det...! Har etter det pleid å kjøpe en pakke fra importhylla i Nordby senteret i Sverige... men vi er så sjeldent i Sverige at det har blitt lite av det på meg... Finnes det virkelig ikke noe ordentlig Jerky i Norge? I såfall burde vi få det! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Du finner Jack Link's på Ica Maxi. vertfall der jeg kjøper det. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg kjøper mitt i potetgull/peanøtt-hylla på meny Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Beef Jerky er faenmeg det beste som finnes. Viste ikke at det solgtes her i norge så takk for infoen Nå kan jeg endelig nyte dette uten å få noen til å kjøpe med fra USA. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 det finnes på deli de luca Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Mamma digger det. Kjøper alltid tonnevis med seg hjem fra statene, ettersom det er så overprisa i Norge. Jeg syntes ikke det er noe spesielt godt men. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Har bare smakt Teriyaki og Original. Original er best. Dritgodt også !!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg har spist begge delene, får grusomt med luft i magen av de greiene, og det lukter så surt og jævlig når man promper at jeg aldri gidder å kjøpe det mere. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Har bare smakt Teriyaki og Original. Original er best. Dritgodt også ! 8392554[/snapback] Ganske enig i det. Teriyaki smaker dårlig hæst. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 er det sånn tørket kjøtt lissom? skal som man mater hunden med? har jeg ikke smakt, men det ser godt ut! om det er det jeg tror det er da Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) er det sånn tørket kjøtt lissom? skal som man mater hunden med? har jeg ikke smakt, men det ser godt ut! om det er det jeg tror det er da 8392947[/snapback] Mater ikke hunder med det da edit: dyrt hundeför da Endret 15. april 2007 av Bundy Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hmm, hvor kan jeg bestille dette på nett? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Trenger ikke bestille på nett, mange nærbutikker har Jack link's beef jerky. Ultra har det hvertfall her. Det er ikke "bare tørka kjøtt", det er marinert veldig mye så det nesten ikke smaker kjøtt, bare søtt. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg har spist begge delene, får grusomt med luft i magen av de greiene, og det lukter så surt og jævlig når man promper at jeg aldri gidder å kjøpe det mere. 8392582[/snapback] Hahahaha Synes det smaker ganske godt! Brodern fikk det sendt ned via en venn i statene. Synes jeg så dem på Hydro Texaco eller Shell også Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Trenger ikke bestille på nett, mange nærbutikker har Jack link's beef jerky. Ultra har det hvertfall her. Det er ikke "bare tørka kjøtt", det er marinert veldig mye så det nesten ikke smaker kjøtt, bare søtt. 8393123[/snapback] Teriyaki smaker bare søtt.. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Trenger ikke bestille på nett, mange nærbutikker har Jack link's beef jerky. Ultra har det hvertfall her. Det er ikke "bare tørka kjøtt", det er marinert veldig mye så det nesten ikke smaker kjøtt, bare søtt. 8393123[/snapback] Tror ikke Kiwi Dombås har det. Kanskje Mega. Får sjekke i morgen. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Det er beste ever, sånn nesten da. Smakte det vel for første gang i høst, og blitt noen ganger siden da ja. Lenke til kommentar
Anira Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Beef jerky er fantastisk godt! Dessverre kjøper jeg det sjeldent, fordi det er så himla dyrt Men hvis jeg først kjøper en pose varer det gjerne lenge da, i og med at man må tygge så fælt på det. Namnam Pappa fikk tilsendt hjemmelaget beef jerky fra en kompis i USA, og det var noe av det beste jeg har smakt på lenge! Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Synes å huske jeg så det på Meny...? Det er helt ok, men etter å ha smakt en type vi kjøpte på et slakteri i USA, så er ikke vanlig Beef Jerky det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå