Fear the Scare Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Tips om Counter Strike Source console.Dette kan egentlig gjøres med alle HL2 og HL1 Spill. 1.Gå inn på Mine spill,Høyre klikk på Counters Strikes Source og så trykker du på Egenskaper (bilde er av halflife2,hadde ikke css på brukeren) 2.Så trykker du på Angi Startalternativer 3.Skriv inni vinduet "-console" som det står på bildet.Til slutt trykker du på "Ok". Og der har du det. Tips til å skrive inni consolen (bokstaven "f" er eksempel bokstav): OBS: når du "binder" disse bokstavene til dette skal du trykke på bostaven "f" bind f rank = du får op ranken din uten å måtte skrive dit i spille. bind f rpgmenu = på rpg server får du opp rpgmenuen uten å måtte skrive det. That's all folks! Håper dette var til nytte. Endret 15. april 2007 av beanfan94 Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 off topic, men hvordan har du fått norsk språk? Endret språkfilen selv? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det ble vell implentert av Steam for en stund tilbake hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jepp. Og det som morsomt var, at sjølv berre ein ENKEL tekstboks kor du skulle velge språk, klarte Valve å fucke til Av og til trur eg det er ein 14-åring som sit på hovudkontoret til Valve, som headprogrammer =p Lenke til kommentar
royale Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Denne tråden skulle vel egentlig ha blitt postet i CS delen av forumet + at det finnes en tråd om dette allerede https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=331442 Men thanks! anyways. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Takk for at du tek deg tid til å lage guider for å hjelpe folk, men som nemnt er det alt ein guide for dette i CS-kategorien. Denne tråden blir derfor stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg