Anthila Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Heihå! Har planer om å studere ved universitet i Stavanger til høsten og er derfor på jakt etter et sted å bo. Ettersom at jeg selv ikke er fra Stavanger, hadde d vært greit med litt hjelp. Har vært inn på sidene til SIS (studentsamskipnaden i stavanger) og sett etter hybler, men navnet på beliggenhetene til disse hyblene sier meg ikke mye. Jeg lurer da om det er noen som bor i Stavanger eller studere ved Universitet som kan hjelpe meg med og finne en real plass slik at jeg ikke havner i et høl:P! Legger ved en link tilslutt som viser oversikt over noen av hyblene som er til leie: LINKENSIN Lenke til kommentar
sim Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Stavanger er en fin by, så det skal litt til for å havne i et skikkelig høl. Jeg er usikker på hvordan standarden på studenhjemmene er, men regner med den kan variere litt. Det som er litt kjipt er at bussforbindelsene er litt krøkkete. Hvis du velger den som ligger på Mariero blir buss stress. Avstanden på sykkel er ikke enorm, men kjipt på vinteren uansett. Madla er sikkert ganske greit med tanke på buss. Tror bussrute 5 kjører forbi. Mosvangen er gåavstand til UiS (du må regne med litt oppoverbakke). Sola er heller ikke optimalt med tanke på buss. Hmm. Noe rotete, men du klarer vel å lese det. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Okeyy,, så madla og mosvangen er å anbefale? Noen andre steder som ligger i nærhet av universitetet og sentrum? Lenke til kommentar
sim Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ser ikke ut som det er så mange som ligger både nær sentrum og nær UiS. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Okeyy,, så madla og mosvangen er å anbefale? Noen andre steder som ligger i nærhet av universitetet og sentrum? 8389768[/snapback] Hundvåg, ligger ca 10 min med buss fra sentrum. God plassen det, bor der selv. Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hundvåg er selvfølgelig Stavangers beste bydel. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå