Fear the Scare Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Jeg har lett en stund etter ting som støper ting i plast... Dette lurer jeg på fordi jeg ville ha en ting til R/C bilen min. Og Om det finnes logo produsenter eller "klistre merker" som lager logoen av hva som helst til klistremerke. Ps. viste ikke om det fantes et forums rom for dette. Endret 15. april 2007 av beanfan94 Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Om det finnes logo produsenter eller "klistre merker" som lager logoen av hva som helst til klistremerke. 8387995[/snapback] Det enkleste er vel å kjøpe et a4 ark som er laget som et svæært klistremerke. så printer du ut logoen på dette arket og klipper ut Vet ikke om det finnes sånn ark eller hvor de eventuelt kan kjøpes, men det er jo en enkel løsning Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Sier noe der ja. men problemet nå er hvor jeg finner det. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 sjekk en butikk som selger mye papir? binders eller lignende? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 ja,men tror det ikke finnes...fordi de fleste logoer og sånt har hvit bakgrund Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 joda det finnes! det er akkurat som sånne cd labels du kan kjøpe, sånne der du kan printe din egen logo og lime det på cd plata. Du kan høre med en butikk som selger slikt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå