Sangesland Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Da var mine nye dynavoice challenger m-85 i hus. Spilte de inn i ca 60 timer før jeg fant ut jeg skulle teste de littegrann, finne ut hva jeg faktisk hadde kjøpt. De leverte relativt lite lyd..... Mitt gamle anlegg høytalere: proson xxx (350watt etc) onkyo reciever 5:115w leverte dobbelt så mye lyd. XTZ Class A100 D II Sølv sort min forsterker, mer enn nok kraft til å drive høytalerne. Har nå fått en liten skurr i høytalerne(folk som skriker etc, skurrer da) F.eks hører 1 del på metal, og kjørte en test fra qsound. "we love you yeah yeah yeah" fra beatles. skurrer som pokker på den siste "yeah". Skurra allrede på "yeah yeah yeah", allrede når høytalerne var 100% nye, men skurret mindre da. Finnes det noen lydtester jeg kan laste ned? teste hvor på spekteret det skurrer. Hvordan er det med garanti etc på høytalere? Endret 15. april 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Kan hende de har blitt skadet i transport.. dynavoice har et lite rykte på seg om å ikke tåle transport så mye. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Det lukter litt reklamasjon her. Høres ut som at diskanten(e) er dårlige. Er antageligvis ikke noe nevnverdig avansert delefilter i de heller. Skurrer det i begge høyttalerne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå