Iminzilion Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg har en usb-pen minnebrikke... Den fungerte fint i Mandrake 8.2 MEN, da jeg gikk over til 9.0 s* f*r jeg f*lgende problemer: N*r jeg stapper brikken inn s* finner den brikken. Men f*r da meldningen: WARNING: USB Mass Storage data integrity not assured. Hva er problemer? Jeg greier ikke mounte den. F*r fant jeg den undet /dev/md0 men ikke n*. Den feilmeldn. f*r jeg n*r jeg skriver dmesg for * sjekke hva som skjedde da jeg stappet den inn. Lenke til kommentar
Statement Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg tror det enten har med mounting av enheten å gjøre eller muligens noe feil i config fila til Lilo/Grub. En USB penn bør jo kunne taes inn og ut ettersom det passer. Så du har vel en eller annen automount daemon som kjører i bakgrunnen? Du kan jo sjekke om den kjører. Det hadde hvert fint om du kunne lime inn innholde i Lilo/Grub config fila her. Config fila til Grub finner du her /boot/grub/menu.lst. Lilo er jeg ikke sikker på, men jeg tror den ligger rett i /boot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå