Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ditt syn på rosa-bølgen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Jeg driter i om du tror meg nå. Har du ennå ikke skjønte tankegangen, kan du like godt la være å skjønne det.

8509692[/snapback]

jeg har skjønt tankegangen for lenge siden, jeg prøver bare å overbevise deg om at det er en trangsynt tankegang. Menn, både homofile og heterofile, kler seg stort sett i hva de vil, og det må da være greit. Legning er en psykisk greie, uansett hva du putter på deg av klær, forandrer det ikke legningen og det burde ikke forandre hva folk tror om deg.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Slike klær som de karene på baren "The blue Oysters" i politiskolen...

Det er ganske homoplagg...

Grunnen til at man kanskje ikke ser så mye av de, er jo fordi ikke alle liker å vise at man er homo...

8514880[/snapback]

Ja, livet er som politiskolen. *skrive ned*

Ikke liker å vise at man er homo? Om man absolutt skal kle seg i noe som skriker "homo", så tar du på deg noe pride-klær (gay pride = regnbuer etc.) eller pride-smykke...

At grunnen til at man ikke ser så mange "homoklær" er fordi mange homser ikke vil vise at de er homofile, er litt for drøyt til at jeg skal ta det nogenlunde seriøst. Kan gå med på at noen skaphomser prøver å kle seg i klær som i f.eks. film og realityserier fremstilles som streite (f.eks. baggy joggebukse) for at ingen skal mistenke dem for å være homofile. Men ikke noe utover det.

Jeg vet at de i homsepatruljen og homofile i filmer og slikt kler og oppfører seg spesielt feminint, men det gjenspeile ikke nødvendigvis virkeligheten slik alt annet på film, selv om mange påvirkes av det. Og vi er vel ikke enige i at det bør være sånn?

Lenke til kommentar

Pink/rosa er homo. Ikke fordi at det å gå med rosa t-skjorte gjør deg til en homo, men fordi at rosa er femi. Og hvem er femi? Jo, de fleste homofile. Derfor er det homo.

Er utrolig wæck med folk som råner rundt i bilen dagen lang med trange rosa t-skjorter/capser og generelt trange klært. Og seff, for å fullføre stilen brukes det pilotbriller. Pretty harry spør du meg. And pretty gay.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Ok, har forståelse for at dere ser på det sånn, men kan dere værsåsnill å prøve å slutte med det? Forstå at det ikke skal være sånn? Vi snkker om tanke- og religionsfrihet, men vi trenger da for faen frihet til å kle seg i hva man vil også.

Første gang jeg stilte opp i rosa t-skjorte på skolen, ble jeg kalt homo og det som verre er. Jeg kledde meg i rosa fordi det var en periode der jeg var spesielt glad i rosa, slik jeg i perioder har vært glad i svart, oransje og for tiden blått. Alle er vel enige i at man ikke skal bli kalt homo bare pga en rosa t-skjorte?

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Pink/rosa er homo. Ikke fordi at det å gå med rosa t-skjorte gjør deg til en homo, men fordi at rosa er femi. Og hvem er femi? Jo, de fleste homofile. Derfor er det homo.

8515832[/snapback]

Jeg har vanskelig for å tro at du har en skikkelig grunn for å tro at de fleste homofile er femi. Hva baserer du det på?

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

8515832[/snapback]

Jeg har vanskelig for å tro at du har en skikkelig grunn for å tro at de fleste homofile er femi. Hva baserer du det på?

8516568[/snapback]

Fordommer? Og kanskje en episode Bullshit?

Lenke til kommentar

8515832[/snapback]

8516568[/snapback]

Hadde de ikke vært femi, kunne de like godt vært hetro. Hva er vitsen å være homo hvis du er skikkelig maho?

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Rosa er for personer som er femi, no more, no less.

Man har ekte menn (Også kalt trøndere), menn, gutter, femi gutter og jenter...

Folk som grå i rosa er oppmerksomhetsyke, og må hele tiden skille seg ut, om de så må kle seg som jenter.

8522890[/snapback]

Jeg håper for din egen og samfunnets skyld at du ikke mener det du skriver.

Jeg er fullblods nord-trønder og føler meg ikke akkurat som en dragqueen når jeg tar på meg en rosa t-skjorte.

Lenke til kommentar

8515832[/snapback]

8516568[/snapback]

Fordommer? Og kanskje en episode Bullshit?

8516654[/snapback]

stikkord:

-johannes

-mess tv

-idiot

-wack0

Lenke til kommentar
Rosa er for personer som er femi, no more, no less.

Man har ekte menn (Også kalt trøndere), menn, gutter, femi gutter og jenter...

Folk som grå i rosa er oppmerksomhetsyke, og må hele tiden skille seg ut, om de så må kle seg som jenter.

8522890[/snapback]

Jeg håper for din egen og samfunnets skyld at du ikke mener det du skriver.

Jeg er fullblods nord-trønder og føler meg ikke akkurat som en dragqueen når jeg tar på meg en rosa t-skjorte.

8523018[/snapback]

Haha! Ta det jeg skriver med litt ironi og en klype salt da...

Dere er så alvorlige folkens...

Om jeg ser en kar med kun rosa klær så stopper jeg opp å vurderer hans legning ja...

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Haha! Ta det jeg skriver med litt ironi og en klype salt da...

Dere er så alvorlige folkens...

Om jeg ser en kar med kun rosa klær så stopper jeg opp å vurderer hans legning ja...

8529411[/snapback]

Det var det jeg tenkte det var, har jo sett en del poster av deg andre steder på forumet hvor du ikke er så fordomsfull og idiotisk. :p

Ja, alle har vi jo fordommer. Bare du ikke gjør noe alvorlig ut av dem, eller oppriktig mener at alle med rosa klær sannsynligvis er homofile, går det jo greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...